Volvo V40 je moderan, stilski besprijekoran, sportski nastrojen, ali i najsigurniji kompaktni automobil u povijesti. Prvi punokrvni Volvov kompaktni automobil (C30 je napola kupe, a napola kompakt)ravnopravno ulazi u bitku s njemačkim premium konkurentima. Osim sustava za upozorenje vozača na opasnost, automatskog kočenja u slučaju opasnosti, sustava za nadzor mrtvog kuta, tempomata s automatskim održavanjem razmaka, sustava za upozorenje na prelazak bočne crte koji su već viđeni u većim i skupljim Volvo modelima, V40 ima i zračni jastuk za pješake.
>> Volvo srušio rekord - V40 najsigurniji auto u svojoj klasi
Štiti i pješake
Taj je jastuk prvi put ugrađen u neki automobil, čime V40 postaje najprijateljskiji auto za pješake. Doduše, većina je tih sustava dostupna kao dodatna oprema što bitno poskupljuje automobil (za 70-ak tisuća kuna!), ali s tom opremom V40 je pravi hi-tech luksuzan automobil. Ipak, ponekad svi ti sigurnosni sustavi zamaraju, pogotovo kad upozoravaju na nešto što zapravo nije opasno. No u osnovi dileme nema - oni spašavaju živote. I luksuzna unutrašnjost V40 vrlo je zanimljivo dizajnirana. Digitalna ploča s instrumentima prema vašoj želji (ili raspoloženju) mijenja izgled i boje. Za kompakt na stražnjoj klupi ima mjesta iznad prosjeka (duljina 437 cm), a prtljažnik prima 335 litara prtljage.
Skupe doplate
U ponudi je gama od pet motora, a početni je motor vrlo štedljivi D2 dizelaš od 115 KS s početnom cijenom od 187.425 kuna. Naš je testni V40 ispod poklopca motora imao trenutno najjači benzinac u ponudi, 1,6-litreni turbo sa 180 KS. S tim je motorom u kombinaciji s odličnim ovjesom V40 sposoban za sportsku vožnju (7,7 s do stotke, 225 km/h). Ali s takvom vožnjom i potrošnja prelazi devet litara, dok se umjerenom vožnjom može trošiti oko 7,5 litara na 100 km. S bogatom opremom Momentum i ovim motorom cijena je 239.175 kuna, a uz brojne doplate penje se na visokih 308.000 kuna.
ko stvoren za srednju klasu....