AutoPacific, tvrtka koja se bavi istraživanjem automobilske industrije
i konzaltingom, objavila je dobitnike nagrada za idealno vozilo (IVA –
Ideal Vehicle Award). U tri kategorije ove godišnje nagrade pobjedu su
odnijeli Volvo modeli.
„Idealno“ je definirano kao najbolje ili savršeno. Stoga je, u
svojoj potrazi za idealnim automobilom, AutoPacific zatražio od
vlasnika automobila i kamiona proizvedenih 2008. godine da ocijene
svoja vozila, koristeći kao kriterij 15 ključnih karakteristika
automobila.
AutoPacific objašnjava: „Volvo S40 je apsolutni pobjednik u kategoriji
luksuznih automobila srednje klase. S najvišim ocjenama za interijer,
vizualni dojam, vožnju, upravljanje i sigurnost, sasvim je jednostavno
razumjeti zašto je S40 idealan automobil. Inženjeri i dizajneri Volva u
potpunosti su dosegli cilj. Ocjene koje su dali vlasnici luksuznih
automobila srednje klase najbolji su dokaz da Volvo odlično razumije
potrebe svojih kupaca. Vrhunske su ocjene također dobivene za čvrstoću
sjedala, osvijetljenje interijera, kotače i gume te za dizajn
eksterijera.“
Govoreći o kategoriji kompaktnog image vozila AutoPacific navodi:
„Kompaktna image vozila su ona u kojima je stil najveći adut stvarne
funkcionalnosti. U slučaju automobila Volvo C30 činilo se da se
vlasnicima model sviđa kako na emocionalnom tako i racionalnom planu.
Vlasnici su istaknuli vanjski izgled C30, udobnost u vožnji i njegovu
sigurnost koje se uz to izvrsno nadopunjuju s osvijetljenjem
unutrašnjosti, čvrstim sjedalima i zavidnom razinom
tehnologije.
Volvo C70 je podijelio prvo mjesto u kategoriji velikih luksuznih
vozila. AutoPacific ističe: „Iako je Volvo C70 dostupan samo u jednoj
verziji opremljenosti (T5), ipak izgleda da su Šveđani ovaj model
zapakirali baš kako treba. Uz najsuvremenija obilježja udobnosti,
vlasnici vozila u segmentu velikih luksuznih automobila složili su se
da je C70 izvrsno opremljen, te dali ovom modelu vrhunske ocjene kao
idealnom automobilu u 2008. godini. Kao standardne odlike ovog Volvo
modela navode se vrhunski sigurnosni sustavi, odlični kotači i gume,
vrhunsko unutrašnje osvijetljenje, a visoke ocjene dodijeljene su i za
čvrstoću sjedala.
Izbor AutoPacifica koristi kvantativna mjerenja u svrhu pronalaženja
vozila koja na najbolji način zadovoljavaju potrebe svojih vlasnika.
Oni kupci za koje je najmanje vjerojatno da žele zamijeniti svoja
vozila drugim - upravo su vlasnici „idealnih“ vozila. Zaključak
izvještaja AutoPacifica je: „Proizvođači automobila koji najbolje
razumiju potrebe svojih kupaca i prema njihovim zahtjevima kreiraju
svoja vozila, najviše su se približili idealnom.“
Rezultati ovih istraživanja temelje se na podacima prikupljenim od više
tisuća kupaca novih vozila i kamiona, koji su ocjenjivali 15
automobilskih karakteristika: vanjski izgled i veličinu, prostor za
putnike, volumen prtljažnika, udobnost vozačkog sjedala, preglednost,
tehnologiju unutrašnjosti, unutrašnje osvijetljenje, jačinu i ubrzanje,
jednostavnost ulaska i izlaska iz vozila, unutrašnje pretince, vožnju,
upravljanje, sigurnosna obilježja, te kotače i gume.
Cjelovit izvještaj i dodatne informacije o izboru idealnog vozila mogu
se pronaći na internetskoj stranici AutoPacifica
Volvo zabilježio tri pobjede u kategoriji idealnog automobila
Bjelica nakon teške utakmice: 'Ne tražim alibije!' Evo što kaže o spornom suđenju
"Isti sam trener koji je izgubio 5-0 od Olimpije, sad remizirao s momčadi koja pobjeđuje u Ligi prvaka", rekao je trener RIjeke Radomir Đalović
Klara Perko o poklonima svojih ljubavnih partnera: 'Nakit od 8 tisuća eura mi je dosta lijep'
"Pisalo je 'vjera, ljubav, nada', ali sada ću je skinuti jer nismo više zajedno", istaknula je Klara, a potom je naglasila i da je dobila ogrlicu s privjeskom dijamanta.
Zelenski otkrio kada očekuje kraj rata: 'Neće to biti jednostavan put...'
Rusija je uključila teritorije koje okupira u Ukrajini u svoje nedavno izvješće o inventaru stakleničkih plinova Ujedinjenim narodima, što je izazvalo proteste ukrajinskih dužnosnika i aktivista na samitu o klimatskim promjenama COP29 ovog tjedna
Ova lampa zapalila je društvene mreže, a svatko je može imati u svom domu
Jeste li čuli za impact poduzetništvo? Zaludjelo je svijet, a i u Hrvatskoj ima sve više sljedbenika