TRENDOVI

Vozači novog doba: čišćenje i njegu automobila pretvorili u hobi

Foto: Sandra Mikulčić
Vozači novog doba: čišćenje i njegu automobila pretvorili u hobi
11.05.2023.
u 11:31
Dok jedni aute održavaju samo koliko moraju, drugi im posvećuju sve slobodno vrijeme i na njih troše puno novca. Ovi prvi kupuju razrijeđena sredstva za pranje jer su lijeni sami u njih doliti običnu vodu
Pogledaj originalni članak

Biste li radije kupili već razrijeđeno sredstvo za pranje, primjerice, vjetrobranskog stakla ili ono koncentrirano pa ga sami razrijedili, znajući da će koncentrirano bolje odraditi posao? Većina vozača sad bi odgovorila da bi izabrali koncentrirano i kvalitetnije sredstvo, no u stvarnosti oni čine suprotno - kupuju razrijeđena sredstva jer su lijeni sami u njih doliti običnu vodu. Zbog toga sve više proizvođača prestaje nuditi koncentrirana sredstva za održavanje vozila - ne mogu ih prodati.

- Ne želimo distribuirati vodu iz zemlje u zemlju, ali to radimo jer kupci ne žele koncentrirana sredstva za čišćenje - otkrivaju iz Sonaxa, najpoznatijeg proizvođača sredstava za čišćenje, poliranje i premazivanje automobila, za interijer i eksterijer. Da paradoks bude veći, uzmemo li u obzir ukupnu količinu nekog sredstva koja se dobije njegovim razrjeđivanjem u omjeru kojeg propisuje proizvođač, koncentrat je i povoljniji od razrijeđenog sredstva. Biranje jednostavnijeg i nekvalitetnijeg rješenja jedan je trend kojeg su nam otkrili stručnjaci iz Sonaxove akademije, dok je drugi pretvaranje detaljne njege automobila u hobi. Naime, ljubitelji automobila kupuju poluprofesionalna i profesionalna sredstva, te profesionalne alate za njihovu primjenu i sate svog vremena ulažu u uređivanje vozila. Stoga ne čudi da čak 70% Sonaxovih kupaca poseže za poluprofesionalnom linijom.

Sonax je najpoznatiji proizvođač sredstava za čišćenje i održavanje automobila, a prošlog se tjedna u Zagrebu održala obuka i natjecanje njihovih partnera. Tom smo prilikom i dobili uvid u neke sklonosti vlasnika vozila, a zastupnici ovog njemačkog proizvođača kazuju i kako Hrvatski vozači vole keramički premaz na autu te da često posežu za sredstvima za čišćenje naplataka. No, valja biti realan u svojim očekivanjima i prije ulaganja u neku od skupljih stavki savjetovati se sa stručnjacima, razgovarati o tome što pojedino sredstvo može, a što ne može pružiti. Konkretno, jedno se vrijeme keramički premaz oglašavao upravo obećanjem da štiti vozilo od ogrebotina, što keramički premaz ipak ne može. S njim će automobil uvijek izgledati čist, sjajan poput novoga, teže će se prljati i lakše čistiti. Bit će otporniji na blaže ogrebotine, ali na njih neće biti imun.

VIDEO Prizor zaprepastio vozače: Kamionom vozio u suprotnom traku na autocesti u Zagorju

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.