Vozačice se više žale od vozača i teže ih je zadovoljiti, rezultat je istraživanja koje je u Velikoj Britaniji provela istraživačka tvrtka JD Power zajedno sa ženskim internetskim automobilističkim portalom evecars.com. Studija je provedena ispitivanjem 15.000 vozača i vozačica. Postavljeno im je 70 pitanja o njihovim autima, doživljenim problemima, kvaliteti servisa, troškovima...
U svim kategorijama pokazalo se da su žene zahtjevnije od muškaraca. Prosječni je broj muških pritužbi i problema s automobilom 191 na 100 vozila, a ženskih 212, dakle 11 posto više. Razlika među spolovima je manja ako se ispituje zadovoljstvo zbog posjedovanja vozila, jer je 79,6 posto muškaraca sasvim zadovoljno, dok je postotak zadovoljnih vozačica 78,3 posto.
Psihologinja Lorraine Sherr objašnjava da su žene temeljitiji kupci od muškaraca, pa ih je teže zadovoljiti. Dave Sargent iz JD Powera objašnjava razlike time da se muškarci više teže skupljima autima, dok su žene češće za upravljačem automobila slabijih performansi. Muškarcima također automobile smatraju više igračkama i statusnim simbolima, dok žene više gledaju njihovu praktičnu stranu. Zbog toga su muškarci tolerantniji kad ih auto iznevjeri.
Najčišći je VW
U najnovijoj studiji o zaštiti okoliša agencije J. D. Power, Volkswagen je osvojio prvo mjesto kao najekološkija automobilska marka u Sjedinjenim Državama. Od 37 marki koje su ocjenjivane prema ekološkom indeksu (AEI), koji vrednuje potrošnju goriva i emisije štetnih ispušnih plinova, Volkswagen ima najbolje rezultate i čak tri modela među 30 najčišćih automobila u kategoriji benzinaca i hibrida - Golfa, Jettu i New Beetle. Ova je studija u Americi provedena prvi put, a podaci su dobiveni od Američke agencije za zaštitu okoliša i ispitivanje potrošača, odnosno vlasnika vozila.