Novi broj IQ-a

Vozili smo inovativni hibridni bicikl Mate Rimca

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mate rimac,bicikl
10.12.2013.
u 16:23
Što nam je još otkrio Mate Rimac te kako je bilo voziti Greyp pročitajte u novom broju iQ-a koji je na kioscima a košta samo 9,90 kuna.
Pogledaj originalni članak

Pokreće ga električni motor a može i na pedale, naravno, riječ je o hibridu motocikla i bicikla i naravno, riječ je o inovativnom vozilu Mate Rimca.

- Da se razumijemo, ovo nije jedini svjetski bicikl s električnim pogonom. Manje-više svatko će to ponuditi. Ali, nije problem nazvati Bosch pa naručiti pogon koji ćeš montirati na vlastitu ramu. Čak i komponente mogu biti od boljih proizvođača. Ali, pogonski sklop bit će uvijek jedan te isti, onaj

Boschov. Mi opet sve što se tiče struje na ovom biciklu radimo sami, kaže Mate Rimac i dodaje - Zbog toga smo zaposlili još nekoliko inženjera, sada tvrtka broji više od 20 zaposlenih, tumači.

Zaista, u tehnološkom smislu Greyp je Concept One u malom.

Baterijski moduli su tu, ali drugačiji je Battery Management System koji je, očito zbog prostora, drugačiji nego kod Concepta One. Mate ima velikih planova kada se radi o proizvodnji ali i o plasiranju na tržište. Svjestan je da cijenu od 6000 eura ne može baš svatko platiti, posebice ne u Hrvatskoj, stoga se okrenuo izvozu.

Kao i kod svega drugog što se radi u Rimčevim svetonedeljskim prostorima, i za Greyp G-12 korišteni su vrhunski materijali i komponente. Okvir bicikla i stražnje pokretno rame izrađeni su iz 25CrMo4 čeličnih cijevi, rezanih na CNC stroju i ručno varenih. Obloge su napravljen od ugljičnih vlakana. Sve se to izrađuje i oblikuje u pogonima Rimac Automobila. Otkrivamo i da će se za bicikl otvoriti posebna proizvodna hala gdje će se pokrenuti serijska proizvodnja koja će smanjiti rok proizvodnje jednog bicikla sa sadašnjih sedam dana na dan ili dva.

U street modu razvijat će tek 250 Watta i brzinu od 25 km/h, a punu snagu i 65 km/h dozvolit će speed mod. Zbog ove mogućnosti Greyp zakonski nije motocikl pa za njegovo korištenje nije potrebna odgovarajuća vozačka dozvola. No, kako i sam kaže, Rimca Hrvatska pretjerano ne zanima, cijena od 6.000 eura ionako je za nas prilično visoka, gleda se, kaže, samo van.

– Imamo sada i službenog prodavača u Londonu. Čovjek je radio za Teslu, nešto mu se nije dopalo, i evo ga sada kod nas, otkriva mladi poduzetnik.

Što nam je još otkrio Mate Rimac te kako je bilo voziti Greyp pročitajte u novom broju iQ-a koji je na kioscima a košta samo 9,90 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 10

SE
sestrićna
20:10 02.09.2014.

opet se javljaju ljubomorni hrvatići :)))

BA
banijash
11:22 13.12.2013.

"Pa sto onda, ako je proizvod kvalitetan, naci ce svog kupca. To sto netko vec nesto (jeftinije) napravio ne znaci da svi ostali trebaju spavati. " - Naravno da treba nesto radit, ali jednostavnije i jeftinije od vec postojeceg. Samo tako danas se moze uzeti neka lova. Nedavno sam u Njemackoj sreo jednog Poljaka koji je u Poljskoj radio u jednoj firmi na montazi obicnih bicikla, pravili su 1000 kom. dnevno. -

Avatar belmondo
belmondo
10:55 11.12.2013.

Zaposljava 20 inzenjera, nisam to znao. Super. Samo naprijed. Nadam se da ima i dovoljno kapitala za razvoj. Da dobijem na lotu, kupio bih jedan elektro auto od njega.