Kupnja novog automobila nekima izaziva veliki stres, ne samo zbog odabira motora ili boje već i pitanja kojoj se klasi vozila prikloniti, a i ono najvažnije, koliko su novca spremni izdvojiti za automobil. Ponuda je danas na tržištu vrlo bogata, pa teško da ima kupaca koji ne mogu pronaći vozilo po svojoj mjeri.
Najvažnije je prije kupnje postaviti si nekoliko osnovnih kriterija te nakon toga "potegnuti" do nekog od salona te razgledati vozila koja su ušla u uži izbor. Donosimo pregled pet najtraženijih automobila ove godine na domaćem tržištu. Riječ je o modelima koji su više-manje već dugi niz godina s nama, te su mnogi starosjedioci u "top 5" društvu.
Škoda Octavia
Početni model: 1,0 TSI Active 115 KS. Cijena: 137.683 kn
Češki model već je dugo na top ljestvici pravnih kupaca, a karakterizira ga izvrstan omjer uloženog i dobivenog, kvaliteta izrade, prostranost te činjenica da se osim limuzinske verzije može odabrati i karavanska. Najtraženija je u dizelskoj verziji.
Opel Astra
Početni model: 1,4 XE Selection 100 KS. Cijena: 122.908 kn
Opelova Astra pored hatchback izdanja s pet vrata dolazi i kao sedan, ali i karavan. Širinu ponude dopunjuju brojni paketi opreme te pogonski motori, a uz solidnu cijenu to prepoznaju i brojni kupci. Popularna je i u rent-a-car kućama.
Volkswagen Golf
Početni model: 1,0 TSI Trendline 110 KS. Cijena: 132.422 kn
Kralj kompaktne klase u sedmoj generaciji i dalje uspješno dolazi do brojnih kupaca, iako su vjerovanja da će mu taj primat preuzeti SUV model T-Roc. Veliki se naglasak stavlja na benzinske verzije, a u ponudi je i električna izvedba te karavan.
Suzuki Vitara
Početni model: 1,6 Comfort 120 KS. Cijena: 112.201 kn
Suzuki već dulje vrijeme ima problema, ali "slatkih". Naime, još od dolaska prve generacije modela SX4 japanski proizvođač "muku muči" s dovoljnom količinom automobila. Potražnja je veća od proizvodnje pa se stvaraju liste čekanja. Slično je i s Vitarom.
Renault Clio
Početni model: 1,2 16V Life 75 KS. Cijena: 78.080 kn
Najjeftiniji među top pet modela ove godine je francuski Clio. Kupci mogu birati između tri benzinska i isto toliko dizelskih verzija. Tu je i vrlo popularni karavanski Grandtour. U slučaju da ste željni sporta, tu je top izdanje R.S. sada 200 KS, te njegova Trophy verzija za 220 KS.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:
Dati tolike novce za jednog Golfa ili Škodu - dizajnerske katastrofe, je ravno bačenom novcu. Ok za Suzuki Vitaru, ali jedan Golf - "najnemaštovitija" kupnja auta najniže i najobičnije klase na svijetu je za umrijet od smjeha ! Da ne govorim da su japanci već desetljećima po ADAC-u najmanje kvarljivi, pa afere varanja sa potrošnjom WW-a... Strašno koji su balkanci laici !