TOYOTA

Yaris je osnažen naprednijim ovjesom i motorima

Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
31.07.2014.
u 17:00
Pogledaj originalni članak

Iako ga sam proizvođač naziva redizajniranim, Yaris koji u hrvatske prodajne salone stiže sredinom kolovoza zbog količine i intenziteta izmjena možemo smatrati novim. Za njega je, naime, na sredini životnog ciklusa treće generacije (predstavljene 2011.) napravljeno 1000 novih dijelova. Izmijenjen mu je vanjski dizajn, što se najviše vidi na izražajnijem i sportskijem “nosu” i na dvije izvedbe prednje rešetke. Na stražnjem dijelu, redizajnirani branik uključuje difuzor, a Yaris je dobio i nova LED stražnja svjetla.

Motori manje troše

Kako bi bio upravljiviji, ugodniji te općenito pružio veći užitak u vožnji dorađen mu je i ovjes. Čvršća mu je školjka karoserije. Motori su dotjerani, kako bi isporučili više dinamike uz manje izdatke za gorivo. Zvučna izolacija puno bolje putnike štiti od buke motora, ceste i vjetra. Interijer je komforniji. Materijali su kvalitetniji, ugodniji na dodir. Kupcu je na izbor - osim šire palete boja - više opcija opreme i dva nova stila uređenja. U interijeru se sada - uz sivu - može kombinirati i crvena, bež i crna boja. Središnja konzola podignuta je za 2,3 cm kako bi se smanjila dužina ručice mjenjača za tri cm, što osigurava bolju ergonomiju promjene brzina, ali i prostor za dodatni pretinac. Povećana je dijagonala dodirnog zaslona najnovijih ToyotaTouch 2 multimedijskih sustava, sa 6,1 na sedam inča.

Novi Yaris nudit će izbor od četiri motora. Temeljito dorađen 3-cilindarski benzinski 1,0 motor od 69 konjskih snaga prvi je primjerak jednog od 14 visokoefikasnih motora koje će Toyota predstaviti do 2015.. Yaris s njim u prosjeku troši 4,1 l/100km, a emisija CO2 smanjena je na 95 g/km.

Bolja početna oprema

S tim, početnim motorom Yaris s peterim vratima u Hrvatskoj će stajati od 82.900 kuna. Cijena će mu biti 2000 kn veća od sadašnje, ali serijski će biti bogatije opremljen te će, među ostalim, imati elektronsku kontrolu stabilnosti i kontrolu proklizavanja. Hibrid će koštati jednako. Emisije CO2 spuštene su mu na 75 g/km, a u kombiniranom ciklusu troši 3,3 l/100 km. Hibridni je Yaris zbog tihog i uglađenog rada idealan izbor za vozače koji većinu kilometraže odrade u gradu. Vjerojatno će cijenu poput sadašnje zadržati i 1,33 Dual VVT-i inačica sa 99 KS. Nudit će se još i dizelaš od 90 konja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.