Mercedes-Benz je nedavno obnovio svoj kompaktni jednovolumen, B-klasu, ali tek minimalnim korekcijama dizajna. Prepoznat ćemo je jer ima novu prednju masku s usisima zraka i branik, svjetla su dobila LED tehnologiju, dok su sitne promjene zadesile i stražnji branik.
Testu smo podvrgnuli model B 180 CDI, koji 'izvlači' prednosti iz suradnje s Renault-Nissan grupacijom te se ispod poklopca motora krije već nam poznati 1,5-litreni dCi motor. Suradnja na pripremi Citana, kao i novog Smarta njemačkim je partnerima omogućila pristup motorima malog obujma, gdje nisu imali svojih proizvoda. Dakle, pri 4000 o/min na raspolaganju je najveća snaga od 109 KS, dok se najveći okretni moment od 260 Nm razvija u području od 1750 do 2500 okretaja. Motor je to koji je zamijenio 1,8-litreni model, a upregnut je izvrsnim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem koji vožnju čini vrlo ugodnom. Iako nije riječ o sportski nastrojenom vozilu, iza upravljača su i ručice pomoću kojih i samostalno možete mijenjati stupnjeve prijenosa.
Zavirimo li u putničku kabinu uočavamo novi upravljač, ali i moderniju instrumentnu ploču. Korišteni su kvalitetniji materijali, pa je vrlo prostrana putnička kabina postala i daleko ugodnija za putovanja. Mnogo je pažnje posvećeno udobnosti putovanja, što se i traži od automobila ovog segmenta. U Mercedesu su po tom pitanju obavili jako dobar posao. Vrlo bogata, Urban, srednja razina opreme, imala je i nekih dodataka pa smo s početnih 225.000 kuna došli do 293.000 kn. Iako je riječ o izvrsnom automobilu, koji troši oko 6 litara, s ovom je cijenom dostupan tek rijetkima.
>> Osvježena B-klasa pred hrvatskim vozačima
>> Mercedes predstavio samovozeći koncept, dnevni boravak na kotačima
Na sta je mercedes spao da od renoa uzima motore. Znaci 230000 kn za renault u mercedesovoj sminki. Katastrofa.