Huawei istraživanje

Zaljubljeni Hrvati manje razgovaraju, a više tipkaju poruke i ljubav češće izražavaju emojijima

Foto: Reuters/PIXSELL
Zaljubljeni Hrvati manje razgovaraju, a više tipkaju poruke i ljubav češće izražavaju emojijima
12.02.2019.
u 16:38
Čak 35 posto ispitanika ne želi da im partneri gledaju sadržaj telefona
Pogledaj originalni članak

U istraživanju koje je Huawei proveo među 2585 ispitanika, Hrvati u ljubavnim odnosima više pišu poruke nego što razgovaraju na mobitel – kojeg gotovo stalno nose sa sobom, čak i u kupaonicu i na WC, a ljubav najčešće izražavaju emojijem i to onim u obliku srca.

„Koja vam je veza važnija: mobilna ili ljubavna?“ – naslovljeno je istraživanje koje je Huawei proveo među korisnicima mobitela diljem Hrvatske u vidu nadolazećeg najromantičnijeg dana u godini. Da su se ljubavne igre zavođenja donekle promijenile, primjetno je iz odgovora da se nakon prvog upoznavanja, većina ispitanika najprije povezuje na društvenim mrežama (43,4%), a tek potom razmjenjuju brojeve telefona (36,8%). Općenito, istraživanje pokazuje kako se u ljubavnim odnosima danas više pišu poruke (63,4%) nego što se razgovara. Štoviše, najčešći način izražavanja ljubavi putem poruka je emoji u obliku srca (37,5%), dok potom podjednak broj ispitanika bira emoji poljupca (26,3%) ili pak svoje osjećaje izražavaju riječima (26,8%).

„Proveli smo ovu anketu kako bi saznali kakav odnos korisnici mobitela općenito imaju prema svojim pametnim telefonima i kako ih koriste kada komuniciraju sa svojim partnerima. Izgradnja, uspostavljanje i održavanje dobrih i zdravih veza s voljenima, posebice uz pomoć pametnih telefona, te skretanje pozornosti na pozitivne mogućnosti koje pruža vrhunska tehnologija, ključni su razlozi za aktiviranje ove kampanje na Dan zaljubljenih“, izjavio je Norman Mueller, direktor marketinga za Hrvatsku i Sloveniju.

Zaljubljeni Hrvati svoje partnere u imeniku većinom imaju memorirane njihovim imenom (57,2%), te potom nadimkom (36,7%), dok ih gotovo neznatan broj ispitanika memorira tuđim imenom (2,6%), pri čemu je takvih nešto više u Rijeci i okolici (4,3%). Čak trećina ispitanika priznala je da u njihovim mobitelima postoje sadržaji koje ne bi željeli da vide njihovi partneri (33,3%), pri čemu je najveći postotak takvih ispitanika bio iz grada Zagreba i okolice (35%). Od takvih osjetljivih sadržaja, najviše se radi o izvjesnim tekstualnim porukama (19,9%) i tuđim fotografijama (14,9%).

Aplikacije za upoznavanje koristi tek svaki deseti ispitanik (11,7%), dok je nešto više ispitanika prijavilo slanje eksplicitnih sadržaja svojim partnerima (12%). Od ostalih aktivnosti, najčešće je flertanje putem mobitela (33,6%), pri čemu opet prednjače ispitanici iz grada Zagreba i okolice (35,6%). Svojim partnerima ispitanici pak najviše zamjeraju kada tipkaju na mobitel (63,2%) te igranje igrica (31,9%). S prosječnim korištenjem mobitela od tri do pet sati dnevno (40,8%), od uobičajenih prostorija u kući, ispitanici ne ispuštaju mobitele ni dok su na WC-u (54,6%) te u kupaonici (44,7%).

I dok je nesigurnost bez mobitela izrazilo 54,5% ispitanika, pri čemu ih je 67,2% navelo da ga uvijek nose sa sobom, čini se da mobiteli, unatoč možda uvriježenom mišljenju, ipak nisu u potpunosti ovladali našim životima. Upitani da izaberu između korištenja mobitela radi drugih aktivnosti, ispitanici su radije izabrali druženja s prijateljima (77,5%), seks na šest mjeseci (64,3%) te godišnji odmor (64,2%).

Općenito, ispitanici smatraju da im mobiteli u vezama služe kako bi s partnerom ostali u kontaktu (51,5%), dok tek četvrtina smatra da pridonosi njihovoj bliskosti (26,9%). Velika većina ispitanika se slaže da im mobiteli pomažu da ostanu u kontaktu s bližnjima (91%). Istraživanju je pristupio najveći broj ispitanika u dobi od 18-25 godina (35,8%) te potom onih od 26-35 godina (30,4%), pri čemu su žene bile brojnije (65,6%). Anketi su pristupili ispitanici iz pet gradova Hrvatske – Zagreba, Splita, Rijeke, Osijeka i Varaždina, a najveći broj ispitanih bio je iz grada Zagreba i okolice (46,1%).

Huawei Mate20 Pro

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.