Giulietta kao prava zavodnica privlači pažnju gdje god se pojavi. Dokaz je to da Talijani nisu pogriješili odlukom da samo minimalno, gotovo neprimjetno redizajniraju svoj kompakt. Bitnija činjenica je manja cijena dizelskih verzija, pa tako i naše testne s 1,6-litrenim JTD turbodizelašem od 105 KS, koji je sasvim dovoljan za “cuore sportivo” doživljaj.
Pogotovo kada se vozite u dynamic modu, jednom od tri moda rada Alfinog DNA sustava (dynamic-normal-all weather), u kojem je okretni moment od 320 Nm dostupan u cjelosti, upravljač je krući, ovjes tvrđi, a ESP djeluje sportskije.
Time se otkriva Alfino sportsko srce, bez obzira na mali dizelski motor. Performanse su solidne, do stotke sprinta za 11,3 s, a najveća brzina je 185 km/h. Ali, užitak za volanom - kojem pridonosi i precizan 6-stupanjski ručni mjenjač - prisutan je u svim režimima vožnje. A sve to uz razumnu potrošnju. Prosječno smo trošili 6,1 l/100 km, dok u gradu možete računati s potrošnjom do sedam litara na 100 km.
Udobna sjedala koja dobro drže tijelo, fini materijali i završna izrada dominiraju zgodnom unutrašnjošću. Novost je serijski Uconnect multimedijski sustav sa 5-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir. Zbog malog ispusta CO2 od 104 g/km trošarina je manja od 10.000 kn, a ukupna cijena sa solidnom početnom opremom Impression - kojoj nedostaje tek par sitnica poput kožom obloženog volana - je 151.454 kn. Testnom primjerku su dodani alu naplatci (3990 kn) i metalik boja (2622 kn).
>> Dizelska Giulietta ruši mit o (pre)skupoj Alfi
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL