Novo osobno računalo u ovoj godini kupit će tek 23 posto korisnika, a od njih čak će 76 posto kupiti prijenosno računalo. Pokazuje to istraživanje analitičke kuće IDC Adriatics.
Istraživanje je u Hrvatskoj provedeno na reprezentativnom uzorku internetske populacije osoba starijih od 15 godina. Prema ispitnom uzorku čak 46 posto anketiranih osoba ne namjerava kupiti novo računalo u 2010. godini, a 31 posto još nije sigurno hoće li to učiniti.
Gledajući prema regijama, najviše ispitanika iz Dalmacije, njih čak 54 posto, neće kupiti računalo u ovoj godini. U Istri i Primorju, s druge strane, najmanji je udio onih (38 posto) koji odgađaju kupnju računala za neka bolja vremena. Istraživanje je također pokazalo da je ženska populacija odlučnija kada se radi o kupnji, a neodlučno je samo 28 posto žena, dok u isto vrijeme 34 posto muškaraca ne zna hoće li kupiti računalo u 2010. godini. U slučaju kupnje 87 posto žena odlučilo bi se za prijenosno računalo, u odnosu na 67 posto osoba muške populacije.
HP je sa 31 posto prema izboru ispitanika, koji su se izjasnili za nabavu u ovoj godini, najpoželjniji brand. Slijede Acer koji će kupiti 22 posto ispitanika, zatim Toshiba i Asus sa 18 posto te Lenovo sa 13 posto. Prema dobi ispitanika za kupnju HP-ovih računala najviše se izjasnilo onih od 25 go 34 godine (čak 47 posto), dok je nešto mlađa populacija (od 15 do 24 godine) iskazala veći interes za Acerove proizvode (32 posto), odnosno Toshibe (29 posto). Gledajući prema spolu, žene se najviše odlučuju za HP (31 posto), Toshibu (21 posto) i Lenovo (19 posto) dok će muškarci izabrati HP (31 posto), Acer (26 posto) te Asus (23 posto).
Laptopove?