Imate profil na Facebooku? Imate grupu? Imate stranicu? Imate Facebookove oglase? Imate aplikaciju? Nemate ništa?
Sve su to scenariji s kojima se sreću vlasnici i marketingaši unutar gotovo svake tvrtke. Što je taj Facebook i zašto bi moj brand bio gore? Zar mi TV, tisak, radio, outdoor i portali nisu dovoljni?
Odgovor je jednostavan. Nisu. Nisu dovoljni zašto zato što smo već dobro zakoračili u 21. stoljeće, stoljeće tehnologije, stoljeće povezanosti, stoljeće komunikacije, stoljeće dvosmjernog marketinga. Informacije su svuda oko nas, korisnici su postali educiraniji, zahtjevniji, odlučniji i ustrajniji nego bilo kad prije u svojim željama i pravima. Kompanije koje plasiraju informacije potrošačima također, u principu svi žele nešto novo, nešto drugačije, nešto kreativnije. Drugim riječima, traži se potpuno novi pristup.
U tom smislu Facebook je zakoračio na vrata marketinga, pokucao i otvorio ih u velikom stilu. Prije gotovo dvije godine počela je ta priča i u Hrvatskoj. Jutarnji list krenuo je prvi i napravio izvrstan posao. Nedugo zatim, predsjednički su kandidati svoje kampanje počeli, po uzoru na izvrsnu kampanju Baracka Obame, temeljiti upravo na društvenim mrežama. Zatim su i drugi polako počeli shvaćati važnost koju ovakva promocija nosi. Izašli su gore, učinili taj hrabar korak i sad više nema povratka. Morali su postati transparentni. Morali su početi slušati. Morali su početi odgovarati. Ako nisu, to im se vrlo brzo obilo o glavu. Jer ljudi pričaju. Pričali su i prije. Ali sada ima milijun kanala na koji mogu izraziti svoje zadovoljstvo, ali i svoje nezadovoljstvo vašim brendom. A znate što kažu – loša vijest širi se barem šest puta brže od dobre. Kako osigurati širenje dobre vijesti? Odgovor je seminar FACE UP!
iSTUDIO je kompanija koja je u Hrvatskoj prva ponudila full service marketing na Facebooku. Od početne ideje, do završne realizacije, bilo da je riječ o vođenju stranice, bilo da je riječ o aplikacijama. S iskustvom u suradnji s više od 50 klijenata čiji veći dio čine najveće hrvatske kompanije poput Agrokora i 24sata, odlučili su svoja znanja i iskustva prenijeti i ostalima, napraviti neku vrstu osvrta na sve što je dosad stvoreno po pitanju marketinga na Facebooku u Hrvatskoj, ali i dati ideje za budućnost. Upravo zato, 12. svibnja organiziraju seminar pod nazivom FACE UP! u Hypo Centru koji će biti podijeljen na 2 tracka. Jutarnji, osnovni, poslužit će vam ako još uvijek niste sigurni trebate li iskoristiti Facebook kao marketinško oružje za postizanje vaših planova te kako to učiniti. Taj je dio namijenjen i novim osobama u vašoj kompaniji koje se tek sad upoznaju s marketingom u praksi. Popodnevni dio naprednijeg je karaktera i namijenjen je korisnicima koji žele vidjeti i doznati kako se to radi na najbolji mogući način i kako mogu primijeniti te caseove konkretno na svoj brand.
S obzirom na dosadašnje rezultate iSTUDIJA vjerujemo da će ovaj seminar biti koristan svakome tko je imao ikakav marketinški prizvuk za svoj brand na Facebooku. Dinamičan medij kakav je Facebook zahtijeva veliku predanost i stalno učenje i usavršavanje. Ovo je jedna od odličnih prilika upravo za to.
Za više informacija na Facebooku pogledajte službenu stranicu seminara, na kojoj koje možete doznati i cijene i prijaviti se, te službeni site iSTUDIJA.