PROMO

1. Konferencija Gebrüder Weiss-a i partnera

Foto: Promo
1. Konferencija Gebrüder Weiss-a i partnera
Foto: Promo
1. Konferencija Gebrüder Weiss-a i partnera
Foto: Promo
1. Konferencija Gebrüder Weiss-a i partnera
29.04.2019.
u 12:20
U fokusu visoki standardi kvalitete i održivost
Pogledaj originalni članak

U Zagrebu, 06. Travnja 2019. održana je „1. konferencija Gebrüder Weiss-a i partnera“.

Na konferenciji je aktivno sudjelovalo više od 100 ljudi; vlasnici prijevozničkih tvrtki-partnera GW-a, vozači i zaposlenici GW Zagreb i GW Split.

Cilj konferencije je njegovanje timskog duha, stjecanje novih znanja i vještina na području verbalne i neverbalne komunikacije, provjera i unapređenje postojećih procesa rada u svrhu održavanja i nadogradnje postojeće kvalitete usluge koju GW pruža svojim korisnicima prilikom dostave robe poslovnim subjektima i fizičkim osobama.

Foto: Promo
1. Konferencija Gebrüder Weiss-a i partnera

Program se sastojao od tri osnovna dijela:

- online upitnika na temu: JA primatelj robe -naša očekivanja kada smo u ulozi primatelja.

Nakon predstavljanja i analize rezultata upitnika raspravljalo se o mogućim unapređenjima određenih procesa rada.

- predavanja na temu verbalne i neverbalne komunikacije, xyz generacija, pojedinačnom pristupu svakoj generaciji, kvizovi, aktivno sudjelovanje svih sudionika – predavanje je održala gđa Asja Lajtman, stručnjak za komunikacije

- radionica sa temama: dostava uz pouzimanje gotovine, unos na mjesto korištenja, ovjeravanje dokumenata, obrada šteta, obavijest kupcu, utjecaj na okoliš, skeniranje pošiljaka… u kojoj su u manjim grupama sudjelovali vozači i GW zaposlenici. Svaka grupa obradila je određeni proces kako bi se unaprijedili procesi, razmijenila iskustva, te ukazale eventualne manjkavosti postojećih procesa.

Foto: Promo
1. Konferencija Gebrüder Weiss-a i partnera

Povratna informacijja svih sudionika konferencije potvrđuje kako smo ispunili cilj; druženjem i razmjenom iskustava te novim prijedlozima, utvrdili smo svoje prednosti, te ujedno utvrdili smjer na kojem ćemo kontinirano raditi kako bismo unaprijedili procese. Na taj način, zajedno ćemo, sa svojim partnerima i djelatnicima, u cilju zadovoljstva svih naših klijenata kao i do sada osiguravati naše četiri osnovne GW vrijednosti;

NEOVISNOST, ODRŽIVOST, PREDANOST I VRHUNSKU USLUGU.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr