Svoju snagu HPB je potvrdila i tijekom pandemijske 2020., stalnom podrškom klijentima, nastavkom razvoja digitalnih inovacija, širenjem poslovne mreže u partnerstvu s Hrvatskom poštom te ostvarenjem dobrih financijskih rezultata.
Spremnost na brze promjene i daljnji razvoj temeljimo na dobrom poznavanju potreba klijenata i vrhunskom znanju timova neophodnom za stvaranje banke budućnosti. HPB ulaže u kompetencije zaposlenika, pokreće inicijative i razvoj koji će dati odgovore i na neke nove tržišne izazove.
Najveći uspjeh HPB-a je povjerenje 600 tisuća klijenata za koje predano razvijamo odgovorna i sigurna rješenja za ugodniji život i jednostavnije poslovanje te povoljnije financiranje. Svojom strategijom Banka je usmjerena na odgovorno i inovativno bankarstvo koje povećava kvalitetu života i održivost poslovanja.
Cilj je podržati Vladin plan oporavka, otpornosti i obnove te vlastitim društveno i ekološki odgovornim poslovanjem doprinositi zajedničkim naporima za održiv rast i napredak.
Prepoznatljivost HPB-a kao banke za stambeno kreditiranje i sve više kao partnera malih i srednjim poduzetnicima pokazatelj su smjera razvoja. Svojom agilnošću i prilagodbom tržištu HPB je spremna pozicionirati se među lidere i zajedno s klijentima i cijelom Hrvatskom graditi bolju budućnost svih.