korespondencija

5 riječi koje biste trebali koristiti u poslovnim mailovima

Foto: Shutterstock
5 riječi koje biste trebali koristiti u poslovnim mailovima
07.10.2014.
u 15:00
Saznajte koje biste riječi trebali koristiti u svakodnevnoj poslovnoj korespondenciji
Pogledaj originalni članak

Dosadno i naporno. Te dvije riječi najčešće se koriste kad govorimo o poslovnoj korespondenciji. Iako je uvriježeno mišljenje kako poslovni mailovi moraju biti 'službeni' i 'ozbiljni' postoje riječi koje će osobu s druge strane monitora natjerati da posveti malo više pozornosti od letimičnog pregledavanja u moru drugih mailova.

Ovo su neke od riječi koje biste trebali koristiti u svakodnevnoj poslovnoj korespondenciji:

ODMAH

Poručite svojim poslovnim suradnicima kako ćete nešto učiniti odmah. To je samo jedna riječ, no ona u sebi nosi veliku moć. Pokazujete inicijativu i dajete do znanja kako ćete nešto učiniti brzo i učinkovito.

STRASTVENO

Ova riječ podrazumijeva neposredno djelovanje. Dajete do znanja kako ste uzbuđeni,strastveni, motivirani i uporni.

OŠTRO

Koristite riječ oštro kad želite privući nečiju pozornost. Koristeći izraze poput 'oštrog rasta' ili 'oštrog pada' svima ce biti jasno što želite poručiti.

OJAČANO

Imate li novi i ojačani plan kako doprijeti do vaše ciljane publike? Tom riječju osnažujete onu koja se nalazi iza nje te vaša korespondencija djeluje ozbiljnije i značajnije.

PRILAGODLJIVO

Zaposlenik koji je najviše prilagodljiv vjerojatno je plaćen malo bolje od ostalih. On ili ona spremni su se uhvatiti u koštac s zahtjevnim problemom kako bi pronašli najbrže i najučinkovitije rješenje.

>> 8 savjeta kako 'bezbolno' zatražiti povišicu

CIMERFRAJ SE RJEŠAVA RENTIJERA

Je li konačno odzvonilo rentijerima u turizmu? Privatni smještaj od Nove godine na udaru pet novih zakona

Turističko iznajmljivanje odavno je preraslo socijalnu kategoriju i pretvorilo se u rentijerstvo od kojeg se lijepo živjelo, a vlasti su prve korake počele poduzimati tek kad je to dovelo do pucanja infrastrukture u turističkim mjestima, pada kvalitete i smanjenja broja turista, upozoravaju i turistički stručnjaci dr. Sanja Čižmar i Branko Bogunović

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.