Dosadno i naporno. Te dvije riječi najčešće se koriste kad govorimo o poslovnoj korespondenciji. Iako je uvriježeno mišljenje kako poslovni mailovi moraju biti 'službeni' i 'ozbiljni' postoje riječi koje će osobu s druge strane monitora natjerati da posveti malo više pozornosti od letimičnog pregledavanja u moru drugih mailova.
Ovo su neke od riječi koje biste trebali koristiti u svakodnevnoj poslovnoj korespondenciji:
ODMAH
Poručite svojim poslovnim suradnicima kako ćete nešto učiniti odmah. To je samo jedna riječ, no ona u sebi nosi veliku moć. Pokazujete inicijativu i dajete do znanja kako ćete nešto učiniti brzo i učinkovito.
STRASTVENO
Ova riječ podrazumijeva neposredno djelovanje. Dajete do znanja kako ste uzbuđeni,strastveni, motivirani i uporni.
OŠTRO
Koristite riječ oštro kad želite privući nečiju pozornost. Koristeći izraze poput 'oštrog rasta' ili 'oštrog pada' svima ce biti jasno što želite poručiti.
OJAČANO
Imate li novi i ojačani plan kako doprijeti do vaše ciljane publike? Tom riječju osnažujete onu koja se nalazi iza nje te vaša korespondencija djeluje ozbiljnije i značajnije.
PRILAGODLJIVO
Zaposlenik koji je najviše prilagodljiv vjerojatno je plaćen malo bolje od ostalih. On ili ona spremni su se uhvatiti u koštac s zahtjevnim problemom kako bi pronašli najbrže i najučinkovitije rješenje.