9. Weekend media festival

Tri dana kreativnog dokoličarenja u Rovinju

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
weekend media festival
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
weekend media festival
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
weekend media festival
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
weekend media festival
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
weekend media festival
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
weekend media festival
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
weekend media festival
07.09.2016.
u 15:11
Weekend media festival održat će se od 22. do 25. rujna, a očekuje se oko 4 tisuće ljudi
Pogledaj originalni članak

Oproštaj s ljetom i ulazak u jesen i ove će se godine na posebno zanimljiv, uzbudljiv i višestruko sadržajan način, uz brojne panel diskusije, radionice, te večernje partyje i koncerte, moći obilježiti u Rovinju tijekom trodnevnog, i to 9. po redu, Weekend media festival koji će se održati od 22. do 25. rujna.

– Kao i do sada, očekuje se da će se na festivalu okupiti oko 4 tisuće ljudi. Imat ćemo preko 130 predavača i panelista, više od 500 regionalnih novinara te oko 350 studenata iz regije. Već tradicionalno, sve će se odvijati u staroj Tvornici duhana Rovinja, a tijekom ta tri dana očekuju nas i brojni partyji i koncerti, poput koncerata Hladnog piva i Ljetnog kina – kazao je to uvodno na današnjoj konferenciji za medije direktor festivala Tomo Ricov.

– Ovaj festival uspijeva na svojevrsnom kreativnom dokoličarenju, i kao takav, sa svim sadržajima koji ga čine, postaje već prepoznatljiv simbol Rovinja – izjavio je direktor korporativnih komunikacija Adris grupe Predrag Grubić uz dodatan poziv svima onima koji će doći na festival da hrabrije iskorače prema kreativnoj ekonomiji.

Lajtmotiv ovogodišnjeg festivala je budućnost

Od direktora festivalskog programa Nikole Vrdoljaka doznalo se pak da je lajtmotiv ovogodišnjeg festivala – budućnost, pa će tako na jedan od panela o trendovima budućnosti iz San Francisca stići poznati futurist Gary Whitehill. Slijedit će i panel rasprava o obrazovanju i budućnosti, zatim panel na kojem će se od ključnih ljudi iz tehnoloških kompanija moći čuti za primjere budućnosti koji su već oko nas, sudionici jednog panela imat će između 10 i 14 godina, a govorit će se i o digitalnom kaosu, kamo ide televizija...

– Ove smo godine na festivalu pojačali i program radionica. Neke od njihovih tema su: kako predstaviti svoju ideju, mobilno oglašavanje... – rekao je Vrdoljak, na kojeg se nadovezao Tomo Ricov otkrivši da će se na jednom panelu s eminentnim sugovornicima raspravljati na temu "Gradonačelnik noćnog života", po uzoru na neke od velikih europskih gradova koji uz "klasičnog" gradonačelnika imaju i onog zaduženog za noćni provod i život grada. Ružica Vrdoljak Ličina najavila je najbolje digitalne radove iz regije, a dizajner Davor Bruketa natjecanje najboljih oglašivača u regiji "Balkan" te dodjelu nagrada najboljoj agenciji na Balkanu, kao i najboljem reklamnom projektu.

> > Weekend Media Festival predstavlja najnovije tehnologije

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.