PROMO

Adria Snack Company uložila više od četiri milijuna eura u najmodernije skladište krumpira u regiji

Foto: Promo
Adria Snack Company
Foto: Promo
Adria Snack Company
Foto: Promo
Adria Snack Company
Foto: Promo
Adria Snack Company
Foto: Promo
Adria Snack Company
Foto: Promo
Adria Snack Company
Foto: Promo
Adria Snack Company
Foto: Promo
Adria Snack Company
23.05.2019.
u 12:47
Vodeći domaći proizvođač slanih snack proizvoda modernizirao tvornicu čipsa u Hercegovcu
Pogledaj originalni članak

Vodeći domaći proizvođač slanih snack proizvoda, tvrtka Adria Snack Company, svečano je danas otvorila najmodernije skladište krumpira u regiji, vrijedno više od četiri milijuna eura. Time je zajamčila učinkovitije poslovanje s povećanjem proizvodnih kapaciteta u tvornici čipsa u Hercegovcu, što ujedno znači i povećanje otkupa krumpira već od ove sezone i još bolju daljnju suradnju s 40-ak dugogodišnjih kooperanata – proizvođača krumpira iz Moslavine. Investicija u Hercegovcu je dio dugoročnog procesa razvoja kompanije i realizirana je uz podršku Ministarstva poljoprivrede i nepovratnim sredstvima iz EU fondova u odjelu od 34 posto, odnosno 1.3 milijuna eura, kreditom kod Hrvatske banke za obnovu i razvoj (HBOR) od 42 posto te vlastitim ulaganjem od 24 posto.

„Ulaganje u najnoviju tehnologiju, zgradu, opremu i cijeli proces od prijema do čuvanja krumpira u novom skladištu, samo je dio ukupne investicije od oko 4,5 milijuna eura. Naime, osim novog skladišta, u zadnjih godinu i pol dana modernizirali smo i pogon i proizvodne kapacitete, a investicijski ciklus nastavit ćemo i tijekom 2019. godine. Tim ulaganjima želimo i dalje poticati razvoj lokalnog gospodarstva u ovom dijelu Hrvatske, a Hercegovac je upravo zbog plodnog tla koje je pogodno za uzgoj krumpira, idealna lokacija za središte proizvodnje našeg snack asortimana za cijelu Adria regiju“, izjavio je Dubravko Folnović, direktor tvrtke Adria Snack Company.

Foto: Promo
Adria Snack Company

U Adria Snacku su iznimno ponosni da najnovije ulaganje omogućava kompletnu sljedivost od polja do vrećice s gotovim proizvodom jer za svaki krumpir znaju od kojeg je proizvođača, prate sanduke koji su označeni čipovima te internim procesima znaju koja je sorta krumpira s koje parcele i kojeg datuma ušla u vrećicu s gotovim proizvodom. Na taj način ispunjavaju sve zahtjeve IFS i ISO 22000 standarda kvalitete, a potrošačima jamče najkvalitetniju sirovinu za najpopularniji Čipi Čips u regiji kao i druge grickalice na bazi krumpira.

Ministarstvo poljoprivrede s ponosom podupire razvoj svakog gospodarstvenika koji doprinosi razvoju hrvatskog sela, a posebno kada govorimo o višemilijunskim ulaganjima na osnovu kojih se jamči dugogodišnji napredak cijele jedne regije, kao što je ovdje u okruženja Hercegovca. Proizvodnja industrijskog krumpira u Moslavini i upornost lokalnih kooperanata da rastu paralelno s tvornicom čipsa dokaz su domaćih potencijala u velikoj konkurenciji zemalja regije. Radujem se da ćemo u budućnosti svjedočiti povećanju otkupa i plasmanu hrvatskog krumpira u obliku slanih grickalica na domaćem, pa i dalje na inozemnom, tržištu.“ rekao je Tomislav Tolušić, potpredsjednik Vlade RH i ministar poljoprivrede.    

Foto: Promo
Adria Snack Company

Tvornica čipsa postoji u Hercegovcu još od 70-ih godina prošlog stoljeća i u njoj danas radi 120 zaposlenika što je ujedno pozitivan primjer ulaganja u lokalno gospodarstvo jer taj kompleks ima direktan utjecaj na 40-ak kooperanata i više od 2000 ljudi.

„Lokalni uzgajivači krumpira naši su dugogodišnji partneri i ta suradnja nadilazi sušti poslovni odnos otkupa sirovine. Tako, primjerice, razgovaramo s njima o ulaganjima u unapređenje uzgoja krumpira i poboljšanje proizvodnih procesa u našoj tvornici u Hercegovcu. Zajednički dogovaramo sve elemente proizvodnje i otkupa sezonu unaprijed. Iznimno nam je važna suradnja s našim dugogodišnjim kooperantima koje ćemo nastaviti podržavati u unapređenju cjelokupnog procesa proizvodnje krumpira kao i do sada“, zaključio je Dubravko Folnović, direktor tvrtke Adria Snack Company.

Adria Snack Company je danas najveći otkupljivač industrijskog krumpira u Hrvatskoj, a zahvaljujući stalnim ulaganjima i praćenju potreba i želja potrošača, i uvjerljivi tržišni lider u snacku. Njegovi brendovi vrijednosno drže 15 posto ukupnog tržišta snacka te je gotovo tri puta veći od prvog idućeg konkurenta. Drži 35 posto tržišta čipsa, a ako u obzir uzmemo i proizvodnju privatnih marki koje rade iz usluge, govorimo oko 65 posto tržišta čipsa po čemu je taj proizvođač apsolutni lider u Hrvatskoj.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr