Poslovni rezultati

Adriatica.net ostvarila porast prodaje od četiri posto

Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Adriatica.net ostvarila porast prodaje od četiri posto
10.03.2010.
u 11:03
Rast prodaje u prvom redu odnosi se na segment kongresnog turizma, poznatog pod skraćenicom MICE, a rezultat je promjene opće klime postojećih i novih korporativnih klijenata.
Pogledaj originalni članak

U prvom tromjesečju nakon dokapitalizacije Adriatica.net ostvarila je porast prodaje od četiri posto.

Rast prodaje, između ostaloga, u prvom se redu odnosi na segment kongresnog turizma, poznatog pod skraćenicom MICE, a rezultat je promjene opće klime postojećih i novih korporativnih klijenata, koji u novoj vlasničkoj strukturi vide dodatnu sigurnost i nove mogućnosti proširivanja poslovanja, navodi se u priopćenju kompanije.

U Adriatica.netu pripremaju konferencije i sajmove u Hrvatskoj i inozemstvu, a ističu i kako se rast prodaje bilježi u segmentima krstarenja, ali i u produkciji Jadrana. Ističu kako je Atlas Airtoursov katalog „Jadran“ ubrzo po lansiranju na tržište ostvario blagi porast broja putnika u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

OB
-obrisani-
11:42 10.03.2010.

Zasto sve te lazi? Da se opravdaju promasene investicije u Adriatica. net? PLJUC!