Biti inovativan nije lako, no u doba globalne pandemije upravo je inovativan i kreativan pristup ono što čini razliku u svakoj, a posebno u medijskoj i marketinškoj industriji, gdje je važno stvoriti zabavan i 'reklamno nenametljiv' sadržaj, koji će zaokupiti pažnju publike kroz dobru priču – dobar storytelling. Jer svatko voli čuti, vidjeti i pročitati dobru priču. Svjesni su toga i u Adria Mediji Zagreb, vodećoj medijskoj kući lifestyle izdanja u Hrvatskoj - što potvrđuje njihova najnovija poslovna akvizicija - najveći domaći stručnjaci native oglašavanja, Silvana Mrvelj i Anita Vučinić Naprta, postali su u listopadu članovima Adria Media Zagreb tima.
Marketinške kampanje same po sebi trebaju donositi vrijednost te generirati novi, edukativni i zabavni sadržaj, a ne ometati pažnju publike i biti 'kamen spoticanja' u percepciji brenda kod potrošača. Native oglašavanje, kao sadržajno autentičan i iskustveni oblik reklamne komunikacije, pravi je odgovor na ovaj izazov. Znaju to i u Adria Mediji Zagreb koja je akvizicijom 'nativnih gurua' Silvane Mrvelj i Anite Vučinić Naprte osnažila svoj odjel native oglašavanja.
'Ne planiramo pratiti trendove native oglašavanja, već ih stvarati'
„Kvaliteta teksta, fotografija i dizajn mimikrički se uklapaju u sadržaj samog medija. Dakle, vrhunski novinarski pristup temi/brandu/klijentu je 'core' zadatak, a izvedba je prilagođena zadanostima i posebnostima papira, portala, native eventa, društvenih mreža te ciljevima native kampanje, kao što su primjerice 'call to action', 'performance' marketing i 'brand awareness'“ poručila je Mrvelj koja je s kolegicom Vučinić Naprta osvojila brojna međunarodna priznanja i nagrade za uspješne marketinške kampanje.
Nema vremena za čekanje boljih vremena – ulagati u zaposlenike danas
Uslijed ekonomskog šoka uzrokovanog pandemijom mnoge izdavačke kuće mijenjaju svoj model poslovanja te su, nažalost, prisiljene reducirati broj novinara i smanjiti troškove ulaganja. No, ima i onih hrabrih koje u kriznim vremenima investiraju u daljnji razvoj. „Jačanjem našeg odjela native oglašavanja vodećim stručnjacima u tom području utvrđujemo svoju lidersku poziciju medijske kuće u lifestyle segmentu, još brže provodimo svoju digitalnu transformaciju poslovanja s naglaskom na inovativna komunikacijska rješenja i jaču sinergiju s našim oglašivačkim partnerima. Njima i njihovim brendovima želimo pružiti dodanu vrijednost kroz nove native formate i kreativne ideje koji su od esencijalne važnosti za realizaciju uspješnih marketinških kampanja“ poručila je direktorica AMZ-a Ivana Krajinović.