Grupa Hansgrohe jedan je od predvodnika u sanitarnoj industriji po pitanjima održivosti i zaštite okoliša i klimatskih uvjeta. Tvrtka, piše 24sata, gaji desetljećima dugu ''zelenu“ povijest i postavlja si visoke ciljeve za ekološku budućnost jer su preuzimanje društvene odgovornosti i održivost dio samopoimanja tvrtke Hansgrohe, ali i njezinih poduzetničkih ciljeva. U njih se ubraja i proširivanje asortimana proizvodima koji štede energiju i vodu, kao i definiranje svjetskih trendova s pomoću inovativnih tehnologija.
Kako su energetska učinkovitost i zaštita okoliša vrlo važan element u temeljnim vrijednostima kompanije, obitelj Jelušić vrlo brzo je našla zajednički jezik s predstavništvom Hansgrohea u Hrvatskoj te za svoje kupaonice odabrala miješalice Metris koje je dizajnirao njemački Phoenix design studio, a prikladne su za njihovu niskoenergetsku kuću jer imaju EcoSmart štednu funkciju. Opremljene su štednim perlatorom koji uvijek limitira protok vode na 5 litara u minuti neovisno o dolaznom tlaku vode. To je standardna oprema svih Hansgrohe miješalica. U skladu sa zelenom korporativnom bojom koja podržava ekološku osviještenost kompanije, Hansgrohe inzistira na dugotrajnim proizvodima koji štede vodu i energiju potrebnu za zagrijavanje vode, sofisticiranim sustavima za recikliranje, ekološki prihvatljivim lokacijama i proizvodnim tehnologijama.
Ako i sami želite izračunati potrošnju vode i energije u svom domu ili poslovnom objektu, dostupne su aplikacije za pametne telefone i računala putem kojih možete izračunati potrošnju vode i koliko možete uštedjeti uporabom Hansgroheovih proizvoda.
Više pročitajte ovdje.