Atinel, relativno mala i mlada te u Hrvatskoj nerazvikana varaždinska tvrtka, svojim inženjerstvom u automatici, telekomunikacijama, informatici i elektrici 90 posto biznisa ostvaruje projektiranjem, programiranjem i puštanjem u pogon automatiziranih proizvodnih linija za potrebe njemačke autoindustrije. Lani se tvrtka preselila iz varaždinskog Tehnološkog parka u vlastite poslovne prostore u Kućan Marofu, i to nakon što joj je tamo postalo “pretijesno”. Tamo se sad odvijaju početne faze složenih projekata automatizacije prema narudžbama Mercedesa, BMW-a i Audija. Osnivač i vlasnik Krešimir Androlić tvrdi da ima uspješan tim ljudi koji su često bolji od međunarodne konkurencije.
– Atinel je danas svugdje gdje je industrija, a to nažalost znači da je malo prisutan na hrvatskom tržištu. Radimo ovdje iz čistog lokalpatriotizma pa tako, primjerice, od deset posto tih aktivnosti ostvarimo dva posto prihoda. Fokusirani smo na rastuću automobilsku industriju koja stalno razvija nove tipova vozila i gradi nove tvornice ili adaptira postojeće – kaže on te dodaje da su prihodi lani iznosili 5,5 mil. kuna, dok će u ovoj godini biti između 7 i 10 mil. kuna.
– Usmjeravanjem dobiti u različite poslovne aktivnosti Atinel kani maksimalno disperzirati poslovni rizik. U budućnosti ćemo investirati u grane koje su nam bliske poput energetike kako ne bismo bili ovisni samo o autoindustriji – najavljuje Androlić.
Trend u autoindustriji ce biti izrada tenkova i oklopnih vozila jer smo nesvjesni cinjece da samo u tim vozilima mozemo docekati crnu buducnost koja je pred nama. Od Ovog ekoloskog ludiranja ima samo koristi drzava banke i limari i naftna industrija. Da ja dojdem na tankstelu s tenkom ne bu mi prodavac prodavao dizel za 10 kuna nego za 10 lipa litru.