jedina ponuda

Atlantic grupa želi biti glavni sponzor beogradske Arene

Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Atlantic grupa želi biti glavni sponzor beogradske Arene
15.09.2017.
u 09:30
Emil Tedeschi namjerava učvrstiti imidž na svom drugom tržištu po veličini. Odluka o sponzoru treba biti donesena za dva tjedna
Pogledaj originalni članak

Atlantic grupa jedina je dostavila ponudu za glavnog sponzora Arene, višenamjenske sportske dvorane u Novom Beogradu. Srbijanski list Novosti objavio je informaciju da je ‘Beogradska arena’ u utorak primila samo jednu ponudu za glavnog sponzora i da je riječ o Atlantic grupi, što je i potvrđeno.

Službenih izjava iz hrvatske kompanije nema, isto kao što niti vodstvo Arene ne želi davati komentare. No jasno je da s takvom ponudom svaki ponuđač, pa tako i Atlantic grupa, želi učvrstiti imidž na za nju bitnom tržištu, dok će Arena moći unaprijediti sadržaje, kojih je godišnje između 50 i 70, kako je rečeno za Novosti. Atlantic grupi je tržište Srbije drugo po veličini na kojem su nazočni i zato je sinergija vidljiva, a posebno od kompanije koja je ionako značajno vezana za sport. Primjerice, najvažnije sponzorstvo Atlantic grupe je nad košarkaškim klubom Cedevita, ali kao sponzor prisutni su u još niz drugih sportova, poput skijanja, biciklizma... Atlantic Grupa u Srbiji ima vlasništvo nad kompanijama Grand Prom, Soko Štark i Foodland, kao i proizvodne pogone Palanačkog kiseljaka i Multivite.

Ako se prihvati ponuda Atlantic grupe, a prema pisanju srbijanskih medija, to je vrlo izvjesno, tada će i nakon potpisanog ugovora Tedeschijeva kompanija moći mijenjati ime dvorane, tako da uz njeno ime doda i ime svog brenda. No hoće li to biti primjerice Smoki ili neko drugo ime od zastupljenih brendova u Srbiji, u kompaniji ne govore.

Također, moći će postaviti oznake s novim nazivom u unutrašnjosti objekta i kontrolirati zaključivanje ugovora s ostalim sponzorima. Odluka o novom sponzoru bit će poznata za 14 dana kada Komisija za izbor naslovnog sponzora utvrdi da su formalno i pravno ispunjeni svi uvjeti iz natječaja. Još se ovo ljeto govorilo da najveće šanse za glavno sponzorstvo imaju kompanije Samsung i Huawei.

No izgleda da je u konačnici interes ostao samo na Atlanticu. Navodno je kompanija ponudila iznos od traženih 1,25 milijuna eura. Ugovor se sklapa na pet godina. Do ove godine dvorana se zvala Kombank Arena po glavnom sponzoru Komercijalnoj banci. Osim sportskih natjecanja, u beogradskoj se Areni održavaju i koncerti, sajmovi i kongresi. Prostire se na 48.000 četvornih metara, a raspoređena je u 6 etaža.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

MJ
marko.josipovicbra
09:49 15.09.2017.

Pa Tedeski je Srbin i logično radi po instrukciji Beogradskog pašaluka a to da pljačka Hrvatsku i lovu koju je opljačkao u Hrvatskoj ulaže u Srbiju.Dakako štite ga udbaši u Hrvatskoj koji na daljinski rade za Beograd.Dok se ne izvrši ilustracija u Hrvatskoj u Hrvatskoj neće biti nikad stabilnosti.

ŠO
Šokac1
10:08 15.09.2017.

Hrvatska u Višegradsku skupinu unutar EU-a, a Atlantic grupa u "region". Vjera u Boga i hrvatska sloga na djelu. Svaka čast !

DE
desperadikus
11:57 15.09.2017.

Hrvatskoj je naj bolje da se drzi trzista regiona jer na zapadu nema sta da trazi.