Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) izvijestila je u ponedjeljak kako je odobrila koncentraciju Müller Trgovina Zagreb i poslovne jedinice Kozmo koja posluje u sklopu Konzuma.
Riječ je o koncentraciji na tržištu trgovine na malo kozmetičkim i toaletnim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama.
Prodajni lanci Müller i Kozmo imali su specijalizirane prodavaonice u 13 županija, a nakon preuzimanja prodajnih mjesta Kozma, Müller će ući na tržišta Ličko-senjske, Požeško-slavonske i Vukovarsko-srijemske županije, navode iz Agencije.
Provedbom te koncentracije smanjit će se broj takmaca na tržištu. Međutim, kako će tržišni udio Müllera nakon provedbe koncentracije porasti i iznositi između 20 i 30 posto time će se stvoriti dodatni konkurentski pritisak na DM kao vodećeg takmaca u Hrvatskoj koji na tržištu ima udjel između 60 i 70 posto.
Pri stvaranju konkurentskog pritiska značajna je i uloga Bipe koja na tom tržištu ima tržišni udjel između 10 i 20 posto.
Stoga je AZTN ocijenio da će provedba koncentracije doprinijeti jačanju tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu.
Na poziv za podnošenje mišljenja i primjedbi na koncentraciju AZTN nije zaprimio nijednu reakciju, navode iz Agencije.
Müller trgovina Zagreb i Konzum potpisali su početkom godine ugovor prema kojem će Müller preuzeti trgovačko poslovanje drogerijskom robom koje je Konzum obavljao u specijaliziranim prodavaonicama pod brendom Kozmo.
Mülleru će ta suradnja omogućiti daljnje jačanje njegove prisutnosti i pozicije na hrvatskom tržištu, dok će Konzumu osigurati daljnji fokus na core business, naveli su tada iz Konzuma, iz kojeg nisu obznanili vrijednost transakcije.
Kako idu vijesti ispod radara... Lagano tone brod zvan Agrokor. Rezervoar helikoptra je pun, lova na off shore računu spremna, čeka se pravi trenutak za bijeg.