postigli dogovor

Badel 1962 preuzeo jaka alkoholna pića od Dalmacijavina

Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
Badel 1962 preuzeo jaka alkoholna pića od Dalmacijavina
24.01.2020.
u 09:28
Splitski pelinkovac, travaricu... dobiva Badel, a Dalmacijavinu ostaju pogon i infrastruktura
Pogledaj originalni članak

Badel 1862 postigao je konačan dogovor s Dalmacijavinom o preuzimanju intelektualnog vlasništva nad brandovima jakih alkoholnih pića te poznate splitske tvrtke, priopćili su jučer iz Badela. Poznati brendovi Dalmacijavina, Pelinkovac, Travarica, Orahovac i ostali, koji su se protekle godine punili u talijanskoj destileriji Bonollo u blizini Padove, ubuduće će se tako ponovno proizvoditi i puniti u Dalmaciji, točnije – u tvornici Vinoploda u Šibeniku, čime će Badel 1862 kao najveći proizvođač jakih alkoholnih pića na hrvatskom tržištu dodatno učvrstiti svoju poziciju.

Ostaju oba pelinkovca

– Ponosni smo što u svoj asortiman dobivamo niz kvalitetnih renomiranih proizvoda. Nalazimo se u ciklusu u kojem nam je cilj nastaviti s oporavkom i jačanjem domaće proizvodnje alkoholnih pića u kojoj Hrvatska ima vrijednu tradiciju i znanje. Nakon preuzimanja Vinoploda, ovaj posao s Dalmacijavinom bio je logičan nastavak, čime smo spojili najveći dio proizvodnje jakih alkoholnih pića i postali ozbiljan igrač i na međunarodnom tržištu – kazali su iz Badela. Iako se neki brendovi preklapaju, Badel će, primjerice, u ponudi zadržati i Badelov i pelinkovac Dalmacijavina, s obzirom da se radi se o sličnim, ali ne i identičnim proizvodima jer se recepture ipak razlikuju.

Pelinkovac Dalmacijavina duboko je ukorijenjen među potrošačima u Dalmaciji, dok Badelov pelinkovac ima nacionalnu pristupnost, a oba proizvoda odlikuje duga tradicija i vrhunska kvaliteta – odgovaraju iz Badela iz kojeg ne navode vrijednost ukupne transakcije.

Konsolidacija industrije

Direktor Dalmacijavina Luka Diel Zadro objašnjava da je Badel 1862 preuzeo brendove jakih alkoholnih pića, dok sva infrastruktura, počevši od pogona, podruma, skladišta ostaje u vlasništvu Dalmacijavina.

– Drago mi je da se naša industrija konsolidira. Mala smo država s previše uvoza i zato su ovakve akvizicije domaćih tvrtki pozitivne – kazao je. Govoreći o planovima više od 70 godina stare dalmatinske tvrtke koja je više od dva desetljeća vegetirala i propadala, Diel Zadro je rekao kako od preuzimanja te tvrtke ne miruju i kako se svaki potez koji su povukli pokazao dugoročno ispravnim.

– Radimo na tome da Dalmacijavino posluje pozitivno, osnažuje svoje brandove i širi se na tržišta na kojima do sada nismo bili. Ova promjena nam otvara mogućnost da se snažnije fokusiramo na vina i Pipi u kojima vjerujemo da imamo dugoročno konkurentnu priču – ističe Luka Diel Zadro.

Rezultati Pipija, koji iduće godine slavi 50. rođendan, revolucija su za sebe.

– Imamo veliku perspektivu, osobito na stranim tržištima te i na tome sada radimo intenzivnije nego ikad – kazao je Diel Zadro. 

VIDEO Premijer Plenković u društvu predstavnika Porschea i Hyundaija posjetio tvrtku Rimac Automobili

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.