Digitalizacija

Bankar mora znati koje proizvode i zašto žele klijenti

Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Hypo Banka
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Ljubljanska banka
15.04.2016.
u 08:00
Banke su se do jučer bavile samo lošim klijentima, a odjednom se pojavila nova industrija koja je počela generirati neki novac
Pogledaj originalni članak

Kako način na koji klijenti koriste tehnologiju određuje bankarsko poslovanje, pitanje je kojim su se jučer bavili sudionici Adactine konferencije „Izazovi banaka u eri klijenata“.

– Banke su se do jučer bavile samo lošim klijentima, a odjednom se pojavila nova industrija koja je počela generirati neki novac – upozorio je Damir Brkić, vlasnik tvrtke Brkić i partneri, koji je godinama upravljao portfeljem srednjih i velikih tvrtki u Zabi referirajući se na „FinTech“ kompanije za platne transakcije koje su malo-pomalo počele grickati dio bankarskog kolača.

Njegova je teza da su banke na promjene natjerali klijenti svojim zahtjevima te da u njih nisu krenule zato što bi one to htjele. A klijenti više ne žele općenite, generalizirane usluge, nego samo ono što uistinu trebaju. Zato će, ističe Brkić, u skoroj budućnosti najvažnija osoba u banci biti „data scientist“ – stručnjak koji će, izvlačeći ključne informacije iz baza podataka o korisnicima, davati odgovore na pitanja kada, kako i zašto klijenti koriste neki proizvod.

– I neke banke u Hrvatskoj već imaju takve stručnjake, obično matematičare – otkrio je Brkić. 

>> Na dan otplate auto mora biti mlađi od 11 godina

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.