Već više od četrdeset godina ABC sir je prisutan u svim zemljama Adria regije i jedan je od rijetkih domaćih mliječnih proizvoda koji ima i uspješnu izvoznu priču koja se od prošlog tjedna nastavlja i u Iraku - tržištu velikog potencijala s više od 40 milijuna stanovnika, priopćeno je iz te uspješne baranjske kompanije.
- Prodaja ABC sira na domaćem i inozemnom tržištu raste svake godine i nastavimo li ovako, a imamo sve predispozicije, morat ćemo povećati proizvodne kapacitete da bi mogli zadovoljiti potražnju - izjavio je Tomislav Radišić, direktor prodaje i marketinga Belja plus.
- Posebno smo zadovoljni jer smo od prošlog tjedna krenuli s velikim isporukama u Irak. Trenutno smo prisutni na 20 tržišta na tri kontinenta, a naši planovi uključuju širenje. U ovom trenutku pripremamo i dogovaramo nova tržišta za izvoz ABC sira na području Azije - najavio je Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja plus.
Fokus na domaću proizvodnju i snažne brendove osnova su dugogodišnje tradicije poslovanja Belja. Sa 70 proizvodnih lokacija u Baranji i središnjoj Hrvatskoj, na kojima radi 1600 zaposlenih, Belje je jedna od najznačajnijih domaćih kompanija za proizvodnju hrane, poznata po svojoj kompleksnosti i sljedivosti proizvodnje "Od polja do stola", podsjećaju iz te renomirane kompanije.