Nagrada za najbolje dizajnirani plakat velikog formata OUTWARD 2010. dodjeljuje se sutra navečer u Muzeju za suvremenu umjetnost u Zagrebu, a desetu godinu organizira je tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent.
Outdoor akzent, idejni inicijator i organizator nagrade, proslavit će prvo desetljeće OUTWARD-a koncertom Olivera Dragojevića u MSU. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke u rujnu su, otkad je natječaj otvoren, kandidirale ukupno 51 rad u pet kategorija. Osim billboarda, koji se natječu u ukupno tri kategorije, godišnjim nagradama konkuriraju plakati city light i megaboard. Od ukupnog broja pristiglih radova predselekcijski stručni žiri odabrao je 23 finalista. Među njima će žiri u finalnom glasovanju odabrati sedam pobjednika, tri najbolja billboarda, jedan city light, jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta, pobjednike u pet kategorija. Publika je glasovanjem do 3. studenoga imala prilike dati svoj glas najboljem billboardu u sezoni 2009./2010.
OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata, koju je 2001. pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajnu. Svake je godine interes agencija, dizajnerskih studija i tvrtki za godišnju nagradu Outward sve veći, što svjedoči o njezinoj važnosti u struci.
Predsjednik žirija je poznati hrvatski dizajner Boris Ljubičić.