AAA KONFERENCIJA

Bisnode okupio najbolje domaće poslovne subjekte

Foto: Bisnode
AAA konferencija
Foto: Bisnode
AAA konferencija
Foto: Bisnode
AAA konferencija
Foto: Bisnode
AAA konferencija
Foto: Bisnode
AAA konferencija
19.06.2017.
u 15:19
Po prvi puta održana AAA konferencija okupila je nositelje Certifikata bonitetne izvrsnosti, međunarodnog priznanja izvrsnosti u poslovanju. Svoje inspirativne priče o uspjehu podijelili su vlasnici poduzeća koji spadaju u 5% najuspješnijih, a projekt je podržalo i Veleposlanstvo kraljevine Švedske.
Pogledaj originalni članak

Bisnode, vodeći ponuđač poslovnih informacija na domaćem tržištu, okupio je u četvrtak, 8. lipnja u City plaza centru u Zagrebu predstavnike najuspješnijih domaćih tvrtki, nositelje Certifikata bonitetne izvrsnosti. Na prvoj AAA konferenciji sudjelovalo je više od 250 sudionika, a svoje priče o uspjehu podijelili su zanimljivi gosti, predstavnici i vlasnici tvrtki koje se zahvaljujući dugogodišnjem uspješnom poslovanju mogu pohvaliti kako spadaju u skupinu od 5% najboljih. Konferenciju je otvorio Milan Dragić, novi generalni direktor Bisnode Southern Markets regije koji je okupljenima dao presjek cjelokupnog projekta certificiranja poslovnih subjekata i naglasio: “AAA je oznaka najviše bonitetne izvrsnosti i zato ovdje okupljamo dokazano najbolje predstavnike različitih djelatnosti.” Izvrsnost u poslovanju bilježi i Klinika Svjetlost, najveća oftalmološka klinika u regiji, a njen utemeljitelj i vlasnik prof.dr.sc. Nikica Gabrić okupljenima je dao odgovor na često pitanje – koja je razlika menadžera i lidera? 

“Menadžeri su oni koji upravljaju, a lideri su oni koji vas vode u budućnost. Menadžerstvo se uči, a liderstvo se rađa, no i lideri moraju biti sposobni prepoznati i prevladati svoje slabosti”, rekao je prof. Gabrić te naglasio kako je strast najvažnije obilježje uspješnog vođe. Upravo je strast, ali ona prema slatkom zaslužna za to što je Martina Bračić napustila posao u državnoj službi. Sve je, kako kaže, počelo tortom od sira, a danas je vlasnica tvrtke Competo koja stoji iza prepoznatljivog brenda Torte i to.
U dinamičnim i izazovnim poslovnim uvjetima, postići i održati izvrsnost u poslovanju zahtjevan je proces. To zna i Đurđica Vorkapić koja već 17 godina vodi modnu marku Hippy Garden, a njen kreativni, inovatorski pristup zaslužan je za prepoznatljivost marke i u međunarodnim krugovima. “Sve što radim – radim srcem tako da i kreaciju doživljavam kroz ljubav jer drugi način rada i stvaranja tj. življenja i ne poznajem“ – pojasnila je Đurđica Vorkapić svoju filozofiju stvaranja. Ljubav prema svom poslu gaji i Giancarlo Zigante, poznat kao kralj tartufa čiju je priču ispričala Ester Žigon iz tvrtke Zigante tartufi. 

Uz ljubav, jedan od ključnih elemenata uspješnog poslovanja krije se u poznavanju i praćenju trendova. Ozren Kronja, Business product marketing specialist iz Tele2 Hrvatska, glavnog partnera konferencije, okupljenima je dao uvid u najnovije trendove u native oglašavanje i crowdfounding, ali ih upoznao i sa mogućnostima u biznisu koje donose umjetna inteligencija i proširena stvarnost. Novost je predstavila i konzultantica Tanja Kovačević iz tvrtke Kota projekt čija je aplikacija Izi do potpora prvi i jedini online konzultant u Republici Hrvatskoj. Radi se o inovativnoj aplikaciji koja objedinjuje sve EU i nacionalne natječaje s ciljem pomoći svim poduzetnicima Republike Hrvatske u povlačenju bespovratnih sredstava. Aplikacija također nudi i mogućnost izračuna bodovanja po određenom natječaju. Besplatna je za sve poduzetnike Grada Zagreba. U današnjem je poslovanju na putu prema izvrsnosti on-line prisustvo nezamjenjivo, a kratki presjek prednosti digitalnog marketinga dala je Natalija Parlov Una, direktorica specijalizirane PR i marketinške agencije Parlov Digital Intelligence koja ima više od 20 godina iskustva u području oblikovanja persuazivne marketinške komunikacije.

Konferenciju je podržalo i Veleposlanstvo kraljevine Švedske. Kako je Certifikat međunarodno priznata oznaka izvrsnosti koja osigurava konkurentnost na tržištu Europske unije i garancija je izvrsnosti u poslovanju, zamjenik šefa misije g. Dario Jović iz Veleposlanstva, dao je zanimljivi presjek života i poslovanja na sjeveru.

Zahvaljujući Bisnode Speed Networkingu organiziranom za sve sudionike, konferencija je, uz razmjenu iskustva bila i izvrsna prilika za upoznavanje poželjnih poslovnih partnera. Konferenciju su prepoznali i podržali partneri – Tele 2, Volvo, Duplico, Hrvatska pošta, Logobox i ToVeDo.

Bisnode još od 2011. nagrađuje vodeće domaće poslovne subjekte te dodjeljuje Certifikat bonitetne izvrsnosti, a pravo na to priznanje ima svega 5% hrvatskih poduzeća. Osnovni cilj projekta certificiranja vodećih poslovnih subjekata je unapređenje kvalitete poslovanja u Hrvatskoj isticanjem onih poslovnih subjekata koji su svojim dugogodišnjim poslovanjem zaslužili biti ocjenjeni kao izvrsni. U znak zahvale za njihov dopinos domaćem gospodarstvu i nagradu za izvrsnost u poslovanju Bisnode je organizirao prvu AAA konferenciju u Hrvatskoj i okupio najbolje. 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.