Europski Airbus u siječnju je dobio narudžbe za 274 komercijalna zrakoplova.
Boeing je klijentima u prvom ovogodišnjem mjesecu isporučio samo 13 zrakoplova, uključujući šest 787 Dreamlinera.
Američki je proizvođač prošle godine prvi puta nakon više desetljeća zabilježio više otkazanih narudžbi i zahtjeva za prepravkom zrakoplova nego narudžbi novih zrakoplova. Klijenti izbjegavaju naručivati nove letjelice dok 737 MAX ne dobije zeleno svjetlo regulatora za povratak u promet.
Zrakoplov je prizemljen u ožujku prošle godine nakon dvije teške nesreće u kojima je ukupno stradalo 346 ljudi.
Nakon višekratnih odgoda Boeing je kao novi cilj za povratak 737 MAX-ova u promet odredio sredinu ove godine,
U siječnju je Boeing izvijestio da je prošlu godinu zaključio s neto gubitkom od 636 milijuna dolara, što je njegov najlošiji rezultat od 1997. godine. U 2018. poslovao je s neto dobiti odd 10,5 milijardi dolara.
Prihodi su mu potonuli 24 posto, na 76,56 milijardi dolara. U Boeingu procjenjuju da će ukupni troškovi povezani s krizom 737 MAX-ova premašiti 18 milijardi dolara.