PROMO

BTA - izvrsnost hrane i usluge

Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
29.01.2018.
u 11:22
Pažljivo kombiniramo svjetsku kuhinju s turskom gostoljubivošću i uslužujemo više od 100.000 gostiju dnevno.
Pogledaj originalni članak

BTA je započeo ovo dugo putovanje 1999. godine na istanbulskoj zračnoj luci Atatürk. Od tada nudimo putnicima lijepa mjesta za odmor i opuštanje prije nastavka putovanja.

Naša stručnost i kvaliteta usluge ubrzo su prepoznate te smo odlučili iskoristiti to znanje u inozemstvu i dodali nove poslovne jedinice na zračnim lukama u naš poslovni portfelj.

Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge

Danas, BTA pruža uslugu u hrane i pića u 8 zemalja i na 17 zračnih luka u Turskoj, Gruziji, Tunisu, Makedoniji, Saudijskoj Arabiji, Omanu, Latviji i Hrvatskoj na više od 300 lokacija koje pokrivaju 60.000 kvadratnih metara. Uz poslovanje na zračnim lukama u 8 zemalja, izvozimo hranu u Nizozemsku, Belgiju, Poljsku, Englesku, Njemačku i Sjedinjene Američke Države. Bez obzira gdje poslujemo, uvijek imamo na umu da naš cilj nije samo pružiti najbolju moguću uslugu, već i inspiraciju.

Svaka od naših poslovnih jedinica i koncepata postiže najviši prosječni jedinični promet u industriji te zajedno ostvaruju ukupni prihod od 173 milijuna eura od prosinca 2016.

Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge
Naše brendove razvijamo s velikom pažnjom kako bi postigli maksimalno zadovoljstvo kupaca/putnika. Stalno unaprjeđujemo ponudu brandova, dizajn i asortiman proizvoda.

BTA je 2017. godine započeo s poslovanjem na Zračnoj luci „Franjo Tuđman“ nakon što je odabran na nadmetanju za vođenje prodajnih mjesta za prodaju hrane i pića tijekom 13 godina. Hrvatska je BTA-ova 8. inozemna poslovna lokacija, a Zagreb je 16. zračna luka u BTA-ovom poslovnom portfelju.

Od otvaranja novog terminala, BTA posluje na 10 prodajnih mjesta te pruža usluge hrane i pića na letovima.

BTA-ovi brandovi na Zračnoj luci „Franjo Tuđman“

CAKES & BAKES
Za one koji žele iskusiti istinski okus, Cakes & Bakes kao `pekarnica - kafić` nudi `uvijek svježe, upravo pečene` proizvode. Cakes & Bakes uključuje širok asortiman pekarskih proizvoda, primamljivih kolača i deserata koje su svojom stručnošću izvrsno interpretirali njegovi chefovi. Gosti Cakes & Bakes-a mogu uživati u ugodnom iskustvu u srdačnom, svijetlom i veselom domaćem okruženju.

BREWMARK
Gastro bar nudi širok asortiman svjetski poznatih vrhunskih piva, točenih i u boci, pažljivo odabranu ponudu koktela koja obuhvaća sve od onih već dobro poznatih to novih i modernih shootera. Ovdje je naglasak na opuštanju i uživanju. Tome se pridružuje lagan i osvježavajući meni u stilu puba. Ovaj bar će sigurno postati omiljeno mjesto turista koji će moći uživati u našoj ponudi.

SPREAD
Spread je višedimenzionalan koncept. On obuhvaća pojam impresivno velikog obroka – koji je dobro pripremljen i pruža užitak. On također obuhvaća pojam mjesta – može označavati veliki komad zemlje i bogatstvo te nam omogućuje da prilagodimo koncept lokaciji.

Foto: Promo
BTA - izvrsnost hrane i usluge

Spread kao otvoreno i prolazno prodajno mjesto nudi raznoliku hranu po narudžbi kao što su pizze iz krušne peći, hamburgere, svježe meso i povrće s roštilja kao i već pripremljena jela, kao što su salate i sendviči koje kupci mogu odabrati. Dok kupci prolaze kroz prostor, imaju mogućnost odabrati iz raznobojne ponude sastojaka koji se onda pripremaju posebno za njih. Uz ponudu tople hrane tu je i bar sa svježe cijeđenim sokovima i smoothie-ima te pult sa sladoledom raznih okusa. Spread želi sve ulične okuse sjediniti pod jedan krov na zračnoj luci i predstaviti ih u čistom i živahnom okruženju.

CAFE NERO
Kada je Gerry Ford osnovao Cafe Nero 1997. godine, njegov cilj bio je donijeti vrhunsku europsku kavu u Veliku Britaniju. Želio je da bude autentično talijanska, te je usluživao vrhunsku espresso kavu i svježu visokokvalitetnu hranu. Cafe Nero je europski brend kafića specijaliziran za pripremu visokokvalitetne talijanske kave na temelju jednostavne filozofije – vrhunska talijanska kava, srdačno okruženje, dobra hrana i odlična usluga.

Pogledajte na vecernji.hr