PROMO

Carwiz bilježi rast broja zaposlenika

Foto: Promo
Carwiz
Foto: Promo
Carwiz
31.05.2019.
u 10:34
Broj rasta zaposlenika u najvećoj mjeri temelji na povećanju broja novih poslovnica, ali i ekipiranju stručnih kadrova iz sfere podrške
Pogledaj originalni članak

Rent a car kuća Carwiz je danas objavila kako u ljetnu sezonu ulazi s porastom broja zaposlenika od čak 30%. Iako se na prvu nameće zaključak kako je riječ o ustaljenom sistemu povećanja kadrova u najfrekventnijem poslovnom periodu u godini, u ovom slučaju nije riječ o tome. Tvrtka koja je u proteklih godinu dana značajno etablirala svoje poslovanje, kako kod nas, tako i na stranim tržištima, broj rasta zaposlenika u najvećoj mjeri temelji na povećanju broja novih poslovnica, ali i ekipiranju stručnih kadrova iz sfere podrške franšiznog poslovanja na međunarodnim tržištima.

Uz podršku poslovnim aktivnostima u poslovnicama na turističkim destinacijama, ali i u najvećim hrvatskim gradovima, kadroviranje je bazirano na stručnom osposobljavanja tima koji svakodnevno odrađuje zadaće suportiranja poslovanja putem franšizne mreže. U Carwizu naglašavaju kako je kadroviranje bilo poprilično zahtjevno budući je ovaj segment poslovanja u domaćim okvirima nedovoljno prisutan pa posljedično nedostaje educiranih i iskusnih kadrova. „Uz akviziranje kvalitetnih kadrova, naglasak smo stavili na njihovu edukaciju i razvijanje praktičnog znanja koje sustavno razvijamo. Svjesni smo kako je ulaganje u ovaj vid razvoja naših djelatnika ulog u buduće uspjehe. Time stvaramo produkt hrvatskog znanja i inovacije koje će u budućnosti donijeti željene rezultate i ostvarenja“ ističe Krešimir Dobrilović, čelni čovjek Carwiza.

Foto: Promo
Carwiz

Carwiz kontinuirano ulaže u razvoj kadrova, pa su tako strucnjaci iz Carwiza uz 200 inovatora i poduzetnika iz cijelog svijeta, prošlog vikenda sudjelovali na trodnevnoj Adriatic Innovation Island konferenciji o inovacijama na podrucju ljudskih resursa i digitalnih tehnologiji. Tvrtka u ljetnu sezonu ulazi s gotovo 100 djelatnika čime su ostvarili rast broja zaposlenika od gotovo 100% u odnosu na isti period protekle godine. Nedavno su postali međunarodni brand zahvaljujući ranije spomenutom frnšiznom plasmanu poslovanja na tržištima diljem Europe i svijeta. U Hrvatskoj posluju putem online kanala prodaje te 13 poslovnica lociranih u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. U svega dvije godine poslovanja ostvarili su značajne rezultate, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr