PROMO

Certifikat bonitetne izvrsnosti - neizostavan dio suvremenog poslovanja

Foto: Promo
Certifikat bonitetne izvrsnosti - neizostavan dio suvremenog poslovanja
13.09.2018.
u 14:02
Subjektima s najboljim bonitetnim ocjenama dodjeljuje se Certifikat bonitetne izvrsnosti te postavljaju standarde i podižu kriterije za ocjenjivanje drugih tvrtki koje su poslovale slabije.
Pogledaj originalni članak

Brzim napretkom suvremenih tehnologija, poslovna komunikacija prešla je na novu razinu, a zahtjevno poslovno tržište postalo je dinamičnije i podložno čestim promjenama. U takvom okruženju, bonitetne kuće koje određuju kreditni rejting i bave se certificiranjem klijenata igraju najznačajniju ulogu u uspješnom poslovanju.

Ipak, veliki broj poslovnih subjekata u Hrvatskoj i dalje ne poklanja potpuno povjerenje bonitetnim kućama zbog nedovoljne informiranosti i nejasne metodologije na čijoj ih osnovi bonitetne kuće ocjenjuju.

Da bi poslovni subjekti stekli jasniji uvid u to što podrazumijeva certificiranje i u kojoj mjeri utječe na njihovo poslovanje, potrebno je jasnije ukazati na značaj certificiranja i pobliže objasniti pojam bonitetnog ocjenjivanja.

Bonitetna ocjena ukazuje na sposobnost poslovnog subjekta da otplati dug i implicira vjerojatnost neizvršenja ugovorenih obaveza. Kao takva, ona je moćan alat za transparentnije poslovanje i usporedbu konkurentskih tvrtki i poduzetnika.

Tvrtke koje se podvrgavaju redovnom bonitetnom ocjenjivanju doprinose smanjenju strukture kreditnog rizika u Hrvatskoj, a ovo pravilo vrijedi i globalno.

Subjektima s najboljim bonitetnim ocjenama dodjeljuje se Certifikat bonitetne izvrsnosti te postavljaju standarde i podižu kriterije za ocjenjivanje drugih tvrtki koje su poslovale slabije. Na ovaj način certificirane tvrtke igraju značajnu ulogu u ekonomskoj politici države, strategijama i metodama kojima će se ta politika ubuduće ispravljati, a Certifikat kao potvrda valjanosti je najznačajniji faktor pri donošenju investicijskih odluka.

Uz opći značaj za hrvatsku ekonomiju, certificirani poslovni subjekti ostvaruju prednost na području inhouse poslovanja i proširenja istog.

Certifikat bonitetne izvrsnosti potvrda je višegodišnje kvalitete, a nosioce smješta u sam vrh domaće privrede te ih pozicionira rame uz rame s uspješnim tvrtkama iz EU. Malobrojne tvrtke zadovoljavaju kriterije za certificiranje, pa samim time čine mrežu najuspješnijih, međusobno se prepoznaju i kroz suradnju određuju kriterije za ostatak hrvatskog poslovnog tržišta.

Certifikat bonitetne izvrsnosti otvara vrata za proboj na različita tržišta i olakšava komunikaciju s potencijalnim klijentima. Certificirane kompanije ovim činom stječu priznanje odgovornosti, pouzdanosti i postojanosti. Ukratko, certifikat je najkorisnija referenca za poslovanje poslovnih subjekata, kako u Hrvatskoj, tako i na europskom poslovnom tržištu.

Foto: Promo
Certifikat bonitetne izvrsnost

Certificiranje kod “Big Three”

Certificiranje i bonitetno ocjenjivanje koje vrše Moody’s Investor Services (Moody’s), Standard & Poor’s (S&P) i Fitch Ratings (Fitch) predstavljaju osnovu investicijskih strategija za ostale bonitetne kuće. Ove agencije, poznate i kao “Big Three”, u središtu su globalne financijske arhitekture, a na njihovu metodologiju ocjenjivanja oslanjaju se najveći svjetski investitori, vlade i vladajući.

Popularnost bonitetnog ocjenjivanja i certificiranja ne proizlazi samo iz jednostavnosti, gdje se bogatstvo podataka i analiza predstavlja jasnim simbolom, već i iz činjenice da pružaju nezavisnu i apsolutnu procjenu financijske sposobnosti subjekta.

U Hrvatskoj danas postoji veliki broj agencija koje se bave certificiranjem subjekata i koje u većoj ili manjoj mjeri odstupaju od metodologije koju su ustanovile “Big Three”. Iz tog razloga dolazi do proizvoljnosti i odstupanja pri procjeni.

Neprecizno kreditno ocjenjivanje dovodi poslovne subjekte u poziciju da ne poklanjaju povjerenje bonitetnim kućama, a da certificiranje smatraju proizvoljnim. Ovo doprinosi smanjenju transparentnosti na tržištu i većoj kaotičnosti koja utječe na stvaranje rizičnijeg poslovnog okruženja.

Pitanje koje bi poslovni subjekti trebali postaviti nije – Je li potrebno certificirati se, već – Koju bonitetnu kuću izabrati za certifikaciju!

CompanyWall metodologija ustanovljena na osnovi parametara “Big Three”

Poslovno društvo CompanyWall d.o.o. je renomirana bonitetna kuća osnovana 2013. godine, sa ciljem da hrvatskom tržištu približi već svugdje u svijetu ustaljenu praksu certificiranja poslovnih subjekata.

Po ugledu na princip i metodologiju rada najvećih svjetskih bonitetnih kuća: Standard & Poor’s, Moody’s i Fitch Group, Companywall na domaćem tržištu vrši certificiranje poduzetnika koja je neophodno za transparentno i sigurno poslovanje. Na osnovi sličnih analiza ekonomskih i financijskih faktora uspješnog poslovanja, širom svijeta utvrđuju stupanj sigurnosti potencijalnih partnerstva i joint venture-a.

Metodologija na osnovi koje CompanyWall ocjenjuje subjekte zasniva se na parametrima koje su ustanovile “Big Three”, i zajedno s njima se i mijenja.

Odluke o bonitetnim ocjenama donosi Odbor za rejting sastavljen od stručnjaka u svim relevantnim poljima: analitičari specijalizirani za politička stanja u određenim regijama, stručnjaci za mikro i makro ekonomiju, financijski stručnjaci za pitanja duga. O svakoj analitičkoj kategoriji raspravlja se na osnovi dokumentacije koju su pripremili.

Bonitetnu izvrsnost uspjele su steći samo tvrtke koje ispunjavanju visoke standarde poslovne etike i koje su se u dužem vremenskom razdoblju pokazale kao pouzdan poslovni partner koji zaslužuje pažnju i povjerenje, poput tvrtki: P P K d.d., BELUPO d.d., RADNIK d.d., GRADSKA PLINARA ZAGREB-OPSKRBA d.o.o., PETROKOV d.o.o., H Š d.o.o., CRODUX PLIN d.o.o., MESNA INDUSTRIJA BRAĆA PIVAC d.o.o., GRADSKA LJEKARNA ZAGREB, TEHNIX d.o.o. i Zagrebačke otpadne vode – upravljanje i pogon d.o.o.

Za CompanyWall smo se odlučili zbog njihove precizne metodologije i valjanog načina ocjenjivanja. Uz CompanyWall Certifikat još jednom smo opravdali vodeću poziciju na hrvatskom tržištu – rekao je upravitelj zadruge PRVČA PZ Silvestar Potnik, vodeće u uzgoju žitarica, mahunarki i uljanog sjemenja u Hrvatskoj.

Klijenti bonitetne kuće CompanyWall su i manje ili novootvorene tvrtke, koje su uz Certifikat i mogućnost analize financijskih podataka ostvarile brži napredak na hrvatskom tržištu. O prednostima koje dolaze uz CompanyWall Certifikat govorio je i Darko Duž, direktor tvrtke DARKO-INSTAL J.D.O.O:

  • Mi smo novootvorena tvrtka, ali poslujemo s velikim iskustvom. CompanyWall Certifikat omogućio nam je lakši ulazak na hrvatsko tržište, kao i ugled koji smo stekli zahvaljujući zavidnoj referenci našeg odličnog poslovanja.

Osigurajte besplatan DEMO pristup i provjerite kojom bonitetnom ocjenom poslujete!

Prilikom registracije, upišite kod za besplatni DEMO pristup:

PRISTUPCW2018

REGISTRIRAJTE SE OVDJE

Foto: Promo
Certifikat bonitetne izvrsnost

Certifikat CompanyWall – međunarodni pokazatelj uspješnog poslovanja

Certificiranje tvrtki je dugogodišnja međunarodna praksa koja nosiocima osigurava prednost i ugled u odabiru i u odnosu na druge tvrtke. Certifikat bonitetne izvrsnosti koji dodjeljuje bonitetna kuća CompanyWall je valjana referenca i službeno priznanje pouzdanog poslovanja u Hrvatskoj.

Istraživanja inhouse analitičara pokazuju da tvrtke koje su vlasnici CompanyWall Certifikata posluju pouzdanije i progresivno ostvaruju održivi uspjeh jer se međusobno prepoznaju te lakše ostvaruju suradnju uz minimiziranje rizika. Ovakve tvrtke čine poslovnu mrežu najboljih i postavljaju nove standarde suvremenog poslovanja.

Gigant hrvatske privrede u proizvodnji madraca, tvrtka EUROSPUŽVA D.O.O., vlasnik je CompanyWall Certifikata:

  • Uz CompanyWall Certifikat postavljamo nove kriterije na hrvatskom tržištu i brže ostvarujemo suradnju sa domaćim i inozemnim tvrtkama, a to je od velikog značaja za naše poslovanje i predstavlja poticaj za nove uspjehe – rekao je vlasnik tvrtke EUROSPUŽVA D.O.O., Milan Gajski.

Foto: Promo
Certifikat bonitetne izvrsnost

CompanyWall Certifikat – neophodan na suvremenom hrvatskom tržištu

U kaotičnoj atmosferi suvremenog tržišta odluke često moraju biti donesene “preko noći”. CompanyWall razvrstava potencijalne suradnike i konkurente u različite bonitetne razrede i time unosi red i veliki stupanj sigurnosti, pružajući zainteresiranim osobama gotovu klasifikaciju koja jasno razdvaja pouzdane od nepoudanih partnera, zahvaljujući karakteristikama koje su nevidljive oku prosječnog promatrača.

Nezavisna bonitetna kuća CompanyWall od velikog je značaja za osiguravanje stabilne i objektivne arhitekture financijskih podataka u Hrvatskoj. Popularnost bonitetnog ocjenjivanja proizlazi iz jednostavnosti gdje se brojni obrađeni podaci predstavljaju jednim simbolom.

Poslovni subjekti se oslanjaju na ove podatke, ocjene i certificiranje koje za njih vrši CompanyWall, a značaj naše bonitetne kuće povećan je pojavom velikog broja kreditnih derivata i drugih financijskih proizvoda koji ovise o financijskoj sposobnosti partnera i vjerojatnosti neizvršenja.

  • Bonitetna ocjena koju nam je dodijelila kuća CompanyWall, kao i dostupne financijske analize naših konkurenata, pomogli su nam pri bržem sklapanju sigurnih poslovnih suradnji i svakodnevno nas motiviraju da u sljedećoj godini ostvarimo još bolje rezultate – rekla je gospođa Črnja iz tvrtke ČRNJA TOURS d.o.o., koja se bavi djelatnošću putničke agencije i prijevozom putnika.

Imajući u vidu ove činjenice, tvrtke koje posluju uz veće kreditne rizike su i same počele zahtijevati financijsku analizu svog poslovanja, kako bi povećale svoj legitimitet i proširile investicijske mogućnosti.

Prednosti certificiranja iskusili su i naši klijenti METIS D.D., vodeći u zaštiti okoliša:

  • Poslovne uspjehe još jednom smo potvrdili ostvarivši ocjenu AA+ i CompanyWall Certifikat, koji je valjana referenca našeg poslovanja i dokazuje našu superiornu poslovnu agilnost. Partneri nas na osnovi Certifikata prepoznaju kao pouzdane suradnike, kako na domaćem tako i na inozemnom tržištu – rekla je gđa. Marija Stanić iz tvrtke METIS D.D.

CompanyWall d.o.o.

  • Kušlanova 27, 10000 Zagreb
  • Telefon: 01/6443-785, 01/6443-777
  • Mob: 099/349-7399
  • Email: info@companywall.hr
  • OIB: 93441573210
  • Matični broj: 04002008
  • IBAN: HR6223600001102353911
Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr