Jednostavan pregled

Croatia osiguranje lansira novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia

Foto: Croatia osiguranje
Croatia osiguranje lansira novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia
03.07.2020.
u 11:28
Nova mobilna aplikacija Moja Croatia klijentima je dostupna za preuzimanje od 2. srpnja
Pogledaj originalni članak

Croatia osiguranje lansiralo je danas novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia. Nova Croatijina aplikacija razvijena je s fokusom na jednostavnost, učinkovitost i brzinu korištenja. Svojim funkcionalnostima te modernim, atraktivnim i interaktivnim sučeljem, Moja Croatia podiže iskustvo klijenata u korištenju osiguranja na novu razinu.

Aplikacija Moja Croatia omogućava jednostavan pregled svih osiguranja i digitalnih zdravstvenih kartica na jednom mjestu. Plaćanje računa i obnova polica moguća je u samo par klikova. Brzo i jednostavno moguće je prijaviti štetu i pratiti njezin status rješavanja.

Aplikacija je dostupna za besplatno instaliranje na Android i iOS uređajima, a za prijavu u aplikaciju dovoljna je samo osobna iskaznica i email adresa. Cjelokupna registracija u aplikaciju, čijoj je pojednostavljenju posvećena posebna pozornost tijekom razvoja aplikacije, sada je moguća u minuti, bez dodatnih podataka, brojeva polica ili drugih dokumenata koje klijent najčešće nema pri ruci.

Na novoj Croatijinoj aplikaciji, osim digitalnih kartica zdravstvenih osiguranja, u cijelosti je dostupan i program vjernosti Dobra prilika čije se brojne pogodnosti i popusti mogu koristiti na preko 500 prodajnih mjesta Croatijinih partnera u cijeloj Hrvatskoj.

Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja naglasio je kako je nova, unaprijeđena mobilna aplikacija nastavak digitalizacije ukupnog poslovanja:

„Vrhunske svjetske aplikacije danas se razvijaju na temeljitom razumijevanju ponašanja i psihologije naprednih korisnika te na brzini i intuitivnosti korisničkog sučelja. Sve smo to primijenili u dizajnu naše mobilne aplikacije koju danas s ponosom lansiramo na tržište. Naša je ideja pokazati tržištu da osiguranje može biti krajnje jednostavno i da se gotovo sve informacije s papira i plastike mogu zamijeniti digitalnim rješenjima. Sigurni smo da će i naši klijenti prepoznati prednosti nove Moje Croatije. U budućnosti, osiguranje vidimo kao izrazito digitalizirano, jednostavno i razumljivo za korisnike, stoga nastavljamo s razvojem naših digitalnih usluga kako bismo klijentima osigurali najbolje korisničko iskustvo.“

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.