Poslovni uzlet grada Čakovca

Digitalni marketing – novi način oglašavanja

Foto: Fotolia
Digitalni marketing – novi način oglašavanja
29.11.2015.
u 07:00
Pogledaj originalni članak

Kao što i sami stručnjaci kažu, internet je tu i sada i treba iskoristiti sve što nam pruža. Stoga je digitalni marketing i oglašavanje putem društvenih mreža idealan način približavanja sadašnjim i budućim klijentima.

Sve o digitalnom marketingu i oglašavanju putem Googla i Facebooka možete saznati na besplatnoj edukaciji koju će održati Hrvoje Šarić i Željka Tihomorović iz tvrtke Ohoho. Besplatna edukacija održat će se u sklopu Poslovnog uzleta grada Čakovca, 3. prosinca 2015. u zgradi Scheier, Matice hrvatske 1 i Zgradi Doma sindikata, Kralja Tomislava 1 . Program ostalih edukacija možete pogledati ovdje, a svoje sudjelovanje prijavite na linku.

Šarić i Tihomirović ističu kako je većina ljudi danas online, a među njima su sadašnji i budući kupci nekog proizvoda i oni o tom proizvodu raspravljaju, hvale ga ili kude neovisno o našoj sklonosti digitalnom marketingu. Digitalni marketing daje nam mogućnost da uđemo u tu komunikaciju na samu razinu na kojoj se odvija i dvosmjerno komuniciramo s primateljem naše poruke, čujemo njegovo mišljenje i reagiramo ovisno o tom mišljenju. Omogućava nam da stvari okrenemo u svoju korist i da uvijek znamo kako „kotiramo“ u svijesti korisnika.

Bez obzira kakav stav imali o internetu, digitalnim kanalima ili društvenim mrežama, ne možemo ignorirati njihovo postojanje i utjecaj“, ističu predavači.

˝Imate proizvod? Zašto ne biste o tome obavijestili upravo one kojima je proizvod namijenjen i to baš tamo gdje oni o njemu i žele saznati? Alati i kanali kroz koje se može doprijeti do ciljane skupine toliko su detaljni i usavršeni tako da se svaka kuna uložena u digitalni marketing može isplatiti. Već je i s vrlo malim financijskim sredstvima moguće u ovom obliku oglašavanja ostvariti konkretne rezultate što je kod ulaganja u marketing ponekad odlučujući faktor“, ističu Šarić i Tihomirović.

Njihov savjet svim poduzetnicima jest da ulažu u digitalni marketing jer se isplati, no prije odluke o ulaganju u ovaj oblik marketinga, potrebna je kvalitetna strategija te konzultiranje i savjetovanje s profesionalcima. ˝Kao što se ne biste sami uhvatili snimanja i produkcije promotivnog video spota (osim ako niste marketinška agencija ili produkcijska kuća), tako se i oko digitalnog marketinga barem posavjetujte s profesionalcima jer inače vaša digitalna strategija neće ostvariti vaše poslovne ciljeve˝, zaključuju Šarić i Tihomirović.

Više o manifestaciji Poslovni uzlet grada Čakovca pročitajte ovdje.

Dođite i unaprijedite Vaše poslovanje!

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr