Nova runda financiranja za proboj MobilityOnea u Europu i SAD

Do 1,5 milijuna eura kroz Funderbeam, VC i fondove EU

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Do 1,5 milijuna eura kroz Funderbeam, VC i fondove EU
24.06.2022.
u 19:53
Softver MobilityOne štedi 20 posto troškova, 50 posto na vremenu upravljanja i 30 posto na emisiji ugljičnog dioksida
Pogledaj originalni članak

Tvrtka Make It Easy za svoj softver upravljanja voznim parkom - MobilityOne lani je prikupila 260.000 eura, 60 tisuća više od planiranog. Sad kada su pred drugim krugom financiranja kroz koji planiraju prikupiti 1,5 milijuna eura, s ponosom ističu da je sve obećano i završeno.

- Razvijen je softver i počela je testna faza kod više korisnika, redom velikih domaćih kompanija, a već bi se u rujnu testna faza trebala pretvoriti u naplatnu - kaže Marko Stojaković, izvršni direktor tvrtke Make it Easy i jedan od pokretača globalnog multijezičnog softvera koji ima dvije funkcije. Jedna je upravljanje svim dnevnim aktivnostima povezanima s korištenjem vozila, a druga kontrola troškova.

Iz testa u naplatu

Osim razvoja softvera napravili su rebrending, te okupili respektabilni tim. S njima su od početka godine Damir Škrtić, bivši direktor IT-a Addiko grupe. Pristigao je i Ante Magzan iz HUB-a 385, te Dragan Milutinović iz Rimčeva Greypa.

Zajedničkim bi snagama, nakon druge runde financiranja, trebali krenuti u osvajanje europskog i američkog tržišta, najavljuju Marko Stojaković i Mladen Herceg, osnivači kompanije i pokretači softvera MobilityOne.

Investiciju targetiranu na 1,5 milijuna eura nastojat će realizirati na tri načina – još jednom Funderbeam kampanjom koja bi trebala biti otvorena početkom srpnja, a kojom planiraju prikupiti između 200 i 300 tisuća eura.

Dio bi novca trebali prikupiti i kroz fondove rizičnog kapitala, a za sada su, kažu Stojaković i Herceg, čak tri zainteresirana za ulaganja u njihov softver. Treći je izvor europski fond za pametna rješenja mobilnosti – EIT Urban Mobility, europska inicijativa za stvaranje urbanih prostora pogodnih za život. Mladen Herceg ističe da im je plan zatvoriti investiciju do kraja godine.

A prije drugog kruga financiranja svoje su inovativno rješenje u području mobilnosti predstavili na dva najvažnija sajma. Onom flota u Düsseldorfu te prošlog tjedna na jednom od najznačajnijih sajmova mobilnosti – Move 2022. u Londonu – na kojem se susreću etablirani igrači s područja mobilnosti te inovatori, odnosno startupovi.

Ekspresna realizacija

- Na sajmu na kojem je sudjelovalo tristotinjak startup-ova zaključili smo da imamo unikatan proizvod. Naša MobilityOne platforma, a koja je centralno mjesto za upravljanje flotom, odlikuje se, za razliku od konkurencije, jednostavnošću u implementaciji i korištenju - objašnjavaju pokretači MobilityOnea.

- MobilityOne se jednostavno integrira u korporativno okruženju. Dakle, kompanije ne moraju imati nikakvu infrastrukturu. Samo nam se jave, daju nam podatke u bilo kojem obliku. Mi podatke analiziramo, pročistimo te učitamo na našu platformu - direktor razvoja Damir Škrtić.

Softver, zbog takvih karakteristika, može biti funkcionalan nakon svega dva tjedna, ovisno o kvaliteti podataka koju kompanija dostavi. Njegove su prednosti prepoznale već brojne kompanije jer je softver u testnoj fazi u njih nekoliko, a u pregovorima su i s jednim gradom. Interes ne čudi kada se pogleda računica. Softver štedi 20 posto troškova, 50 posto na vremenu upravljanja i 30 posto na emisiji ugljičnog dioksida. Namijenjena je, objašnjava Mladen Herceg, stručnim tvrtkama za usluge voznog parka, ali i poslovnim korporativnim korisnicima, leasing i rent-a-car kućama, trgovcima automobilima, ali i gradovima, jer gotovo svaki ima ne baš malu flotu vozila.

Sukladno potencijalu platforme za upravljanje voznim parkom ekipa zadužena za razvoj MobilityOnea razmišlja globalno.

U Americi već imaju partnericu Trez Vu koja priprema teren za izlazak na najkompetitivnije tržište svijeta. Zagrebačkoj je ekipi jasno da to zahtjevno tržište nije lako osvojiti pa softver stalno nadograđuju. To bi mogla biti i ulaznica za njemačko i austrijsko tržište, otkrivaju osnivači MobilityOnea.

- Grube procjene govore da imamo barem 200 tisuća potencijalnih korporativnih korisnika te da će u sljedećih deset godina isto narasti na pola milijuna - ističe Stojaković.

Taj potencijal ne misle ostaviti konkurenciji. Hrabro i s jedinstvenom platformom jure naprijed. Velik bi im vjetar u leđa trebala biti i nova ruda financiranja, kojoj će se putem Funderbeama, nadaju se, pridružiti i investitori iz prve runde. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

GO
golden1
18:03 30.06.2022.

najbolje će se vidjeti ušteda kad svima ugrade čipove pa se neće moći zabušavati na poslu... samo kod nas u HR neće biti ni radnika ni firmi pa će se kontrolirati samo državne službenike i namještenike.