Neto dobit grupe Podravka u prvih devet mjeseci ove godine iznosi 100,4 milijuna kuna, što je 22 posto više u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Ukupna prodaja grupe Podravka u prvih devet mjeseci iznosi 2,69 milijardi kuna i četiri je posto veća u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Prodaja prehrambenih proizvoda i pića porasla je tri posto i iznosila je 2,13 milijardi kuna, a u farmaceutici je osam posto veća te iznosi 558,1 milijuna kuna.
Operativna dobit (EBIT) grupe Podravka porasla je 21 posto i iznosi 193,5 milijuna kuna, dok EBIT marža iznosi 7,2 posto.
Prihod od prodaje Podravke na hrvatskom tržištu iznosi 1,3 milijardi kuna, što je rast od jedan posto. Tomu najviše pridonosi rast prodaje u farmaceutici koji iznosi tri posto.
Na inozemnim tržištima ostvarena je prodaja u iznosu od 1,4 milijarde kuna, što je rast od sedam posto. Najveći apsolutni rast ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe i iznosi osam posto. Tržište BiH ostvarilo je rast od također osam posto, Srbije 15 posto te Slovenije pet posto.
Rast prodaje bilježe i tržišta srednje Europe (3 posto), tržišta istočne Europe (10 posto), Rusije (19 posto), dok je na tržištima zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Dalekog istoka ostvarilo rast za četiri posto, uz najveći doprinos tržišta Austrije (59 posto), Australije (14 posto) te Italije (52 posto).
Po podacima iz izvješća, ukupna vrijednost kapitalnih ulaganja Podravke u prvih je devet mjeseci ove godine iznosila 68,5 milijuna kuna.