Reklamna kampanja "Studenac - garancija dobrog gemišta", Podravke i agencija Bruketa&Žinić OM i Unex MPG najučinkovitija je marketinška kampanja u protekloj godini u Hrvatskoj. Prestižno je to priznanje koje su tvorci ove kampanje zaslužili osvojivši Grand Prix i zlatnu nagradu u kategoriji "Pića" na Effie natjecanju te time dokazali kako je dobar "gemišt" kreativnosti i komunikacijske učinkovitosti najbolji put do uspjeha.
Nagrade najefikasnijim marketinškim kampanjama dodijeljene su u sklopu Effie konferencije o marketinškoj učinkovitosti u zagrebačkom Hypo centru, a osim spomenutih, zlatna priznanja za svoj rad osvojili su i Raiffeisen Banka s agencijama Bruketa&Žinić OM i Imago za kampanju "Pjevač“; Tele2 za "Smiley“ s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media polis te Tomato u suradnji s agencijama Grey Worldwide Zagreb i McCann Erickson za kampanju "Puc' ga medo“.
Najviše razloga za slavlje imao je ipak tim agencije Bruketa&ŽinićOM koji je sa šest osvojenih kipića dominirao nad konkurencijom.
"Nakon što smo osvojili nagradu za najkreativniju agenciju na IdejiX, ovo je dokaz da nismo samo kreativni, već i učinkoviti. Takvi smo jer imamo proces koji je učinkovit, koji se temelji na istraživanjima i analizama i očigledno to radimo najbolje u zemlji. Efikasni smo jer razumijemo ljude kojima se obraćamo“, poručili su Davor Bruketa i Nikola Žinić.
Uz red zahvala klijentima te zahvala potrošačima i žiriju, na natjecanju su dodjeljene ukupno četiri zlatne, pet srebrnih i tri brončane Effie nagrade, a među oglašivačima najviše Effie nagrada osvojili su Podravka, Vipnet i Tele2.
Nagrađeni radovi ocijenjeni su najboljima u konkurenciji 42 rada koje je prijavilo čak 30 oglašivača i 34 marketinške agencije. O dobitnicima je odlučivao stručni žiri sastavljen od 24 marketinška stručnjaka - predstavnika oglašivača, marketinških, medijskih, PR i istraživačkih agencija te medijskih kuća na čelu s Dorjanom Zadkovićem.
Dodjelom Effie nagrada okončana je treća Effie konferencija o marketinškoj učinkovitosti na kojoj su i ove godine predavanja održali ugledni svjetski marketinški stručnjaci. Najveći interes prisutnih, mahom domaćih kreativaca, očekivano su privukla dva zvučna imena – nekadašnji direktor marketinga i bliski suradnik Stevea Jobsa, Steve Chazin te karizmatični Martin Lindstrom, predavač i autor mnogih knjiga o marketingu kojega je časopis Time uvrstio na listu 100 najutjecajnijih ljudi svijeta.
Lindstrom je pokušao dočarati koliko smo malo svjesni utjecaja koji brendovi imaju na nas te kako je emocija koju u nama izaziva asocijacija na neki proizvod, ono što ga najbolje prodaje. Zato, ukoliko žele uspješan brend, kompanije trebaju stvoriti jasne asocijacije koje će potrošače povezivati s brendom i bez vidljivog loga. Upravo je takvim razmišljanjem Apple postao jedna od najuspješnijih kompanija današnjice. Steve Chazin u devedesetima je na nagovor Stevea Jobsa došao u Apple kako bi mu pomogao spasiti kompaniju koja je bila na rubu bankrota. Kampanjom Think different (Razmišljaj drukčije) pokrenuli su svijest u Appleu kao kompaniji koja provmovira različitost.
Chazin je podsjetio da naoko jednostavne, ali male stvari mogu biti pokretači velikih. Zato je otkrio pet jednostavnih tajni Applea: da nije bitno biti prvi već napraviti bolje od onoga što već postoji, da je potrebno osvijestiti pripadnost pojednica nekoj grupi, pomoći svojim korisnicima kako bi mogli pomoći kompaniji, a svoju poruku učiniti pamtljivom i iznenaditi svoje potrošače. Svaka kompanija tu formulu može primjeniti na svoje potrošače kako bi bila uspješnija. Effie konferenciju treću godinu zaredom organiziraju HURA (Udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Best Marketing, a dio je međunarodne Effie inicijative koja u više od četrdeset zemalja svijeta nagrađuje vrhunska marketinška postignuća. Pri tome je najbitnija poruka o učinkovitosti i rezultatima marketinških komunikacija koja je neovisna o veličini, trajanju i korištenim medijima.
Grand Prix nagrade za marketinšku učinkovitost u Hrvatskoj su do sada osvojili Tomato, za Relaunch kampanju u 2010. te T-mobile, za kampanju „Ured za van“.