Vipnet

eoAnalytics sustav za praćenje korisničkog iskustva

eoAnalytics sustav za praćenje korisničkog iskustva
07.02.2018.
u 08:01
Sustav za praćenje rada baziran je na umjetnoj inteligenciji i strojnom učenju.
Pogledaj originalni članak

Vipnet i japanski Anritsu, proizvođač rješenja za telekomunikacije zajednički su implementirali sustav za napredno praćenje korisničkog iskustva – eoAnalytics, koji će Vipnetu omogućiti bržu detekciju i efikasnije nadgledanje mrežnih servisa i kvalitete usluga, a sve to uz pomoć machine learninga.

Sustav se bazira na naprednim algoritmima kognitivnog računarstva i strojnog učenja te big data principima u pronalaženju svih relevantnih događaja važnih za vrhunske performanse Vipnetove mreže.

Uzevši u obzir kompleksnost modernih mreža, koje tradicionalnim metodama mogu tražiti sate analize, primjenom novih inovativnih metoda, Vipnet značajno povećava efikasnost i skraćuje vrijeme potrebno za analize u procesu zadržavanja visokih standarda kvalitete, stoji u priopćenju. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.