Ubojica iPoda naziv je kojim su američki mediji prvi počastili nove uređaje Microsofta, pod zajedničkim brandom Zune. Perjanica te game trebao bi biti novi vladar tržišta mp3 playjera kojim i dalje suvereno vlada Appleov iPod.
Javnost je već dugo nagađala o udarcu kojim će korporacija Billa Gatesa pokušati dotući vječnog suparnika Applea, informacije su curile još od proljeća. Glasine je na koncu ušutkala sama tvrtka i znatiželjnicima prošloga tjedna priopćila kako će već ove godine u svjetske trgovine stići proizvodi naziva Zune. I dok div iz Redmonda nije bacio ništa osim toga mamca, svjetska javnost već brblja kako će uspjeh Zunea prije svega ovisiti o bežičnom spajanju, svojevrsnom jezičcu na vagi koji bi iz svih zakletih ipodovaca stvorio zuneovce.
Suparnici, međutim, ubiru goleme novčane plodove, ponajviše zahvaljujući pogađanju masovnog ukusa megapopularnim iPodom. Za razliku od Microsofta kojem treći ovogodišnji kvartal nije donio blistave rezultate, Apple je cvao na gotovo svim poljima, a samo je s osam milijuna isporučenih mp3 playera ostvario rast veći od 30 posto. Otkako su ih lansirali na tržište još 2001. godine, appleovci su prodali čak 42 milijuna iPodova. Taj popularni mp3 svirač sada drži više od 50 posto tržišta, a Appleov glazbeni servis iTunes zauzeo je čak 70 posto.
Stručnjaci tvrde da će Microsoftov Zune promijeniti prije svega sliku cijelog tržišta za skidanje glazbe, a prvi bi mogli stradati Microsoftovi partneri, poput MSN-a ili MTV-a, a ne Apple. Javnost pretpostavlja i kako će Microsoft pri lansiranju Zunea primijeniti i snažnu marketinšku mašineriju, kakvu je upregnuo i lani lansirajući igraću konzolu xBox.