PROMO

Generali 2021.: Vlastitim snagama do ubrzanja rasta

Foto: Promo
Generali osiguranje
Foto: Promo
Generali osiguranje
Foto: Promo
Generali osiguranje
Foto: Promo
Generali osiguranje
Foto: Promo
Generali osiguranje
Foto: Promo
Generali osiguranje
Foto: Promo
Generali osiguranje
Foto: Promo
Generali osiguranje
26.11.2018.
u 09:54
Generali investitorima predstavio novi trogodišnji strateški plan; Partnerstvo s klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže
Pogledaj originalni članak

Upravni odbor Assicurazioni Generali S.p.A ("Generali" ili "Grupa"), pod predsjedanjem Gabrielea Galateria di Genolae, odobrio je Generalijev novi trogodišnji strateški plan, Generali 2021: Vlastitim snagama do ubrzanja rasta.
Plan je usklađen s postavljenom ambicijom Grupe da bude partner svojim klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže te da predvodi europsko tržište osiguranja u segmentima ponude za fizičke osobe, profesionalce te malo i srednje poduzetništvo; istovremeno da fokusirano gradi globalnu platformu za upravljanje imovinom i ostvaruje mogućnosti na tržištima visokog potencijala.

Foto: Promo
Generali osiguranje

Generali je danas tržišni lider u Europi s 63 milijarde eura premije 8 i sposoban je iskoristiti snažnu distribucijsku mrežu koja obuhvaća više od 150.000 zastupnika i prodavača na svim glavnim tržištima. Nakon opsežnog i uspješnog financijskog (2012-2015.) i operativnog (2016-2018.) zaokreta, Generali je isporučio najbolje tehničke i operativne rezultate, ostvarivši kombinirani omjer 92,8% u neživotnim osiguranjima i NMB od 39,2%9 u neživotnim osiguranjima u 2017. Generali je također uspješno pokrenuo fokusiranu strategiju upravljanja imovinom 2017., upravljajući s imovinom vrijednosti 487 milijardi eura. Generali je na putu osvarenja svih financijskih i industrijskih ciljeva u 2018. Strategija Generali 2021 nastavit će evoluciju poslovanja i usredotočiti se na četiri ključna uvjerenja:

Europska tržišta osiguranja ostat će atraktivna. Visoka akumulacija osobnog imetka podupirat će prodaju proizvoda životnog osiguranja i upravljanja imovinom, dok će demografski trendovi i smanjena javna potrošnja potaknuti razvoj mirovinskih, zdravstvenih i socijalnih usluga.

Tržišta maloprodaje te malih i srednjih poduzeća nose profitabilan rast. Klijenti u maloprodaji igrat će ključnu ulogu u budućim osigurateljnim tržištima, dok segment malih i srednjih poduzeća predstavlja ključnu priliku na tržištima Italije i Njemačke.

Integrirana ponuda osiguranja i upravljanja imovinom ključna je za klijente širom svijeta. Kupci traže integrirane proizvode životnog osiguranja i upravljanja imovinom kako bi zaštitili i povećali imovinu, dok makro i demografske smjene povećavaju potražnju za inovativnim rješenjima u segmentima neživotnih osiguranja i zdravlja. Ova integracija odražava pomak u fokusu od „proizvoda" prema „kupcima" i od „zaštite i naknade" prema „prevenciji i servisiranju".

Foto: Promo
Generali osiguranje

Fizička distribucija je osnažena i ne zamjenjuje se digitalnim platformama. Fizičke distribucijske mreže i dalje će predstavljati kompetitivnu prednost u industriji, jer ih sve više podupiru digitalni alati, što će omogućiti isporuku većeg zadovoljstva klijenata,
produktivnosti i učinkovitosti.

Komentirajući najavu, CEO Generali Grupe Philippe Donnet izjavio je: "Danas Generali otkriva ambicioznu strategiju - Generali 2021 – kojom će ubrzati rast Grupe i pružiti vrhunski povrat dioničarima. Naša je primarna ambicija postati partner svojim klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže.

Foto: Promo
Generali osiguranje

Ova jasna i prepoznatljiva strateška vizija koristi naše snage kako bi bismo konsolidirali vodstvo u Europi u segmentima maloprodaje i među malim i srednjim poduzećima, proširili poslovanje na tržištima s visokim potencijalima i razvili globalnu platformu upravljanja imovinom. Istodobno, Generali će i dalje biti usredotočen na prihodovanje i upravljanje kapitalom kako bi financirao mogućnosti rasta na ključnim tržištima te poticao inovaciju i digitalnu transformaciju svuda gdje djelujemo. Zahvaljujući ovom skupu akcija, Generali će ostvariti prosječni godišnji rast zarade po dionici između 6 i 8 posto. Radujemo se implementaciji ovog novog strateškog plana znajući kako će uz našu dosadašnju isporuku rezultata, nošen našim talentiranim kolegama te potkrijepljen našim jakim brandom i dugoročnom kulturom održivog poslovanja, osigurati uspjeh.“

www.generali.hr

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr