Zbog izostanka rasta prihoda od prodaje i globalne financijske krize, HG Spot je, unatoč uštedama u troškovima poslovanja, u prvom kvartalu 2010. ostvario gubitak od 7,5 milijuna kuna. To je 57,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine kad je gubitak iznosio 4,76 milijuna kuna, nerevidirani su poslovni rezultati te kompanije objavljeni na Zagrebačkoj burzi.
U prvom kvartalu 2010. godine HG spot je ostvario ukupne prihode u iznosu od 16,74 milijuna kuna, što predstavlja pad od oko 68 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Nastavak financijske krize i recesija gospodarskog sustava te daljnji pad potrošnje utjecali su na usporavanje i pad volumena poslovanja na IT tržištu u RH računala te time i pad poslovnih aktivnosti u dijelu prihoda od prodaje. Nakon prodaje 100% udjela u SENSO Plusu u četvrtom kvartalu 2009. i 100% udjela u SENSO Mikrou Programom zbrinjavanja viška radnika broj zaposlenika smanjen je na 117 radnika, a kompanija je raskinula i posljednji poslovni odnos zakupa u velikim trgovačkim centrima te usmjerila maloprodajno poslovanje u manje maloprodajne trgovine na hrvatskom tržištu. Poslovne aktivnosti usmjerene su isključivo u program prijenosnih i stolnih računala, audio-video proizvoda, foto i TV programa, potrošačke elektronike u malim maloprodajnim trgovinama na hrvatskom tržištu.
Slijedom provođenja restrukturiranja i optimizacije poslovanja HG spot je ostvario pad ukupnih poslovnih rashoda za 61 posto u odnosu na isti kvartal prethodne godine. Također, primjetne su i uštede na pojedinim troškovnim stavkama poput, materijalnih troškova koji padaju za 65 posto, troškova zaposlenika za 49 posto, ostalih troškova poslovanja za značajnih 5 5 posto i amortizacije za 25 posto. Društvo i dalje bilježi rast financijskih rashoda za 43 posto.
da da,hg šrot nije niti čudno, kad su redovi za reklamacije duži od redova kupaca