Nakon što je potkraj prošle godine Hrvoje Prpić došao na mjesto savjetnika nove uprave HGspota na čelu s Goranom Česnovarom i uvođenjem potpuno novog načina poslovanja, poput osobnih savjetnika za svakog kupca i drugih novosti, HGspot je nakon dugog razdoblja počeo poslovati pozitivno.
Rezultat je to šestomjesečnih napora svih djelatnika i dodatna iskra koja će, vjeruju u HGspotu, dati novu energiju da nastave u smjeru povratka na stare staze uspjeha.
– Kad smo počeli s radom situacija je bila vrlo loša. Osim iznimno velikih gubitaka, moral je bio na vrlo niskoj razini, kvaliteta usluga vrlo loša, a ponuda proizvoda mala i zastarjela. Danas je situacija mnogo bolja, gubici su znatno smanjeni, likvidnost je vrlo dobra, a kvaliteta usluge je iznimna – zadovoljan je Prpić prvim pozitivnim pomacima u HGspotu.
A do prvih pozitivnih rezultata obavljeno je restrukturiranje kompanije.
– Prvo je trebalo smanjiti troškove i zaustaviti gomilanje dugova. Nakon toga, trebalo je vratiti likvidnost tvrtki kako bi se mogla kupiti nova, kvalitetna roba. Zatim je dug put, koji u pojedinim odjelima još traje, bilo uvođenje novih, efikasnijih procesa koji su omogućili da posao koji je do tada radilo 10 djelatnika, sada može obavljati samo četvero – kaže Prpić. Na internetskoj stranici www.hgspot.hr/info nabrojeno je 40-ak raznovrsnih akcija, u kojima je trebalo sinkronizirati jako puno ljudi i tvrtki, educirati prodajno osoblje.
– Te komplicirane akcije jako su pridonijele osjećaju da je HGspot ponovo najvažnija karika u informatičkoj industriji – ističe Prpić.
Ipak, glavni razlozi što je HGspot napokon počeo poslovati pozitivno su, ističu u kompaniji, otvorenje drugog kata prodajnog centra u zagrebačkim Utrinama i ponuda Appleovih proizvoda.
– Istodobno se poklopio i završetak šestomjesečnih pregovora s Appleom o prodaji njegovih proizvoda, što je bio glavni razlog naglog vraćanja povjerenja građana – kaže Prpić.
Mnogo pažnje u HGspotu pridaju i ekologiji, a nekoliko je novosti dosad neviđenih u Hrvatskoj HGspot uveo u poslovanje – ističe Prpić.
– Došli smo do zaključka da se ljudi teško odvajaju od starih katodnih televizora koji troše znatno više energije, zrače ljude i skupljaju prašinu, te da unatoč kupnji novih televizora stari uvijek nalaze svoje mjesto. Stoga smo odlučili dati popust od 10 posto svakome tko donese stari televizor s katodnom cijevi. Stari televizori su ekološki zbrinuti u suradnji s jednom tvrtkom, a ta je akcija do sada pridonijela uništenju 1,8 tona starih televizora – kazao je Prpić.
Druga zanimljiva usluga je kupnja uz kavu pri kojoj se može uzeti broj kao u banci, sjesti u kafić i kad se dođe na red obavlja se sva kupnja i podiže roba a da se ne napušta svoj stolac.
– Naime, naš će djelatnik "oboružan" iPadom doći za stol kupca, zajedno će proći proces kupnje i izbora proizvoda, nakon čega će djelatnik sve proizvode prikupiti i donijeti do stola. Tako kupac pri kupnji može pročitati novine, surfati internetom ili jednostavno popiti kavu i pretvoriti kupnju u izlazak – ističe Hrvoje Prpić.
Proces restrukturiranja je završen, sada ostaje samo upoznati kupce s novostima koje ih čekaju u poslovnicama, napominje Prpić.
O poslovnim rezultatima u HGspotu još ne žele govoriti, budući da je objava financijskog izvješća planirana za 20. srpnja.
Najveće nade u HGspotu polažu u dolazak u Hrvatsku glavnog Appleova aduta iPada do kraja ove godine.
– Vjerojatno najveći događaj bit će dolazak iPada u Hrvatsku koji će se u HGspotu moći kupiti već prvi dan. Naime, HGspot ima potpisan ugovor s Appleom o prodaji njegovih proizvoda, a iPad će, za razliku od iPhonea, biti distribuiran putem prodaje informatičke opreme, a ne putem telekom operatera. Osim toga, uskoro završavamo pregovore s jednom malom tvrtkom koja će upotpuniti našu ponudu malih, zanimljivih uređaja koje najčešće nalazimo na eBayu – zaključio je savjetnik uprave HGspota Hrvoje Prpić.
ne samo da su skuplji i loši po kvaliteti, već i pokradaju kupce stavljajući jeftinije komponente od onih iskazanih u računu