Strateška grana koju se zaobilazi

Hoteli čine 16% smještaja, a stvaraju 50% prihoda

Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
Hoteli
Foto: PR FOTO
Hotelijerska grupacija HUP - Zagreb
Foto: PR FOTO
Hotelijerska grupacija HUP - Zagreb
Foto: PR FOTO
Hotelijerska grupacija HUP - Zagreb
06.12.2016.
u 22:00
Nije prirodno da nitko ne sjedne s nama hotelijerima kad se donose ključne odluke o turizmu, kaže Ž. Kukurin
Pogledaj originalni članak

Hoteli i hotelska naselja čine samo 16 posto smještajnih kapaciteta domaćeg turizma, a stvaraju trećinu svih noćenja i čak do 50 posto prihoda. Hotelske su kuće zaobiđene u donošenju ključnih odluka. – Hoteli ulaze u investicije na 20 i 30 godina, a porezna se politika mijenja preko noći.

Kompanije s investicijskim potencijalom od milijardu eura zapošljavaju 15.000 ljudi. Nije prirodno da nitko ne sjedne s nama kad se kroje nova porezna pravila, upozorio je Željko Kukurin iz Valamara na skupu Jutarnjeg lista Turizam – izazovi i perspektive.

To je samo jedan problem, za dugoročniji pristup nužno je riješiti i problem turističkog zemljišta. – Želimo zemljište pod tržišnim uvjetima da ga stavimo u funkciju, a ne samo da ga kosimo. Moramo graditi bazen od 300 umjesto od tisuću kvadrata, kaže Ronald Korotaj iz Istraturista Umag.

>> U Šibeniku grade prvi konvencijski centar na Jadranu

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.