Novi rekordi

Hoteli se ubrzano pune, ništa od ljetovanja po last minute cijenama

Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hoteli se ubrzano pune, ništa od ljetovanja po last minute cijenama
12.05.2011.
u 20:05
Aranžman na Jadranu koji se lani mogao dobiti po akcijskoj cijeni od 1800 kuna ovoga ljeta neće biti snižen i imat će regularnu cijenu od 2500 kuna
Pogledaj originalni članak

Jadranski domaćini knjiže od 20 do 30 posto veći buking nego lani, brojni hoteli već obustavljaju prodaju za razdoblja od nekoliko tjedana u špici sezone, a turistički radnici ocjenjuju da je počela još jedna sezona rekorda.

– Obala se odlično prodaje u zapadnoj Europi, a u plusu su i domaći gosti. Sniženja i akcijskih cijena, na zadovoljstvo domaćina, ove će sezone biti neusporedivo manje nego prijašnjih godina i uvjeren sam da će se to odraziti i na ukupnu rastu prihoda od turizma. No za domaće turiste to i nije tako dobra vijest jer će ljetovanje na Jadranu uglavnom plaćati po punoj cijeni, koja je od 20 do 30 posto viša od one koja se lani mogla naći na akcijama – kaže Ivan Pukšar, direktor agencije Kompas.

Stvar prošlosti

Konkretno, dobar trend i velika potražnja za odmorom na Jadranu za potencijalnog domaćeg gosta značit će da će za sedam polupansiona u jednom hvarskom hotelu, za koje je ljetos na akciji plaćao 1800 kuna, ovoga ljeta morati izbrojiti regularnu, punu cijenu od – 2500 kuna. To potvrđuju i u adriatika.netu, u kojem sada knjiže 25 posto bolji buking za Jadran nego lani.

– Trenutačni su prodajni rezultati takvi da postoji mogućnost da već prije početka sezone svi kapaciteti budu zapravo rasprodani. Samim time putovanje u zadnji tren, što je bio trend prijašnjih sezona, u 2011. moglo bi pripadati prošlosti – izjavio je Kristijan Gržetić, izvršni direktor za korporativne komunikacije adriatika.neta.

Turska skuplja

Kako bilo, u Ministarstvu turizma mogu samo zadovoljno zaključiti da je dobar buking počeo još od siječnja. No ministar Damir Bajs upozorava da se ne treba prerano radovati, da je sezona daleko od gotove te da je cilj rast prometa u europskom prosjeku – od tri do četiri posto. Smatra da je sve posljedica dobre, pravodobne i koordinirane pripreme javnog i privatnog sektora. Branša, pak, dodaje da Hrvatskoj na ruku ide to što se Tunis i Egipat nisu posve oporavili, nesređena situacija u Grčkoj i činjenica da je tradicionalno jeftina Turska – poskupjela.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 18

PL
pletenica
22:29 12.05.2011.

\"Branša, pak, dodaje da Hrvatskoj na ruku ide to što se Tunis i Egipat nisu posve oporavili, nesređena situacija u Grčkoj i činjenica da je tradicionalno jeftina Turska – poskupjela.\" hahah, dok se jednom ne smrkne drugom ne svane... a sto bi bilo da je u tim zemljama situacija normalna?? Jel bi onda dolazili stranci u Hrvatsku? Gdje je nekakva nasa turisticka strategija? odrzivost? Value for money? Neg\' deri strance i nase pa dok ide, ide...

JU
julika22
22:52 12.05.2011.

nema last minuta nema ljetovanja pa da vidimo kome će prisjesti. kod nas još uvijek socijalizam to jest kupac je subjekt a onda će u jesen plakati nije bilo gostiju,podbacila sezona. ove godine nema olimpijade ni nekih sportskih događaja baš me zanima koji izgovor naći za lošu godinu.

LE
lebar
21:58 12.05.2011.

jadransko more i opcenito geografski poloza hrvatskej su ocito naselili neandertalci hrvati koji i dan danas ne prihvacaju nista osim baljezgaranja i kaj je evidentno da ovo kaj se desava kod nas je \"rub pameti\"