PROMO

HPB dostupna gdje je klijentima važno

HPB dostupna gdje je klijentima važno
14.06.2011.
u 14:30
Stvorena je najveća poslovna mreža bankarskih usluga za građane i poduzetnike
Pogledaj originalni članak

Stanovnici i poduzetnici u malim mjestima diljem Hrvatske više ne trebaju putovati i ugovarati sastanke s bankarima u poslovnicama izvan sredine u kojoj žive ili rade. Hrvatska poštanska banka je sa svojim strateškim partnerom Hrvatskom poštom omogućila bankarsko poslovanje i u najmanjim i najudaljenijim mjestima uključujući i sve naseljene otoke gdje se bankarske usluge nisu nudile, a potrebne su.    

U prvoj fazi projekta „Banka u Pošti“, bankarski servis je omogućen građanima pod istim uvjetima kao u poslovnicama HPB-a, a tijekom 2021. stvorena je najveća poslovna mreža s ponudom financijskih usluga i za poslovne korisnike i to na oko 1000 lokacija gdje posluju poštanski uredi.

Od početnog predstavljanja ponude za poslovne korisnike u prosincu 2020. godine, bankarske usluge su za svega nekoliko mjeseci uvedene na svim lokacijama gdje postoje potrebe poduzetnika i lokalne uprave. Poslovni klijenti u poštanskim uredima imaju mogućnost otvoriti poslovni račun, obaviti platni promet, ugovoriti internetsko i mobilno bankarstvo, depozite, kartice i ostale proizvode HPB-a.  

Širenje ponude bankarskih usluga u poštanskim uredima na poslovne korisnike iznimno je značajna podrška njihovu poslovanju koja donosi benefite i lokalnoj zajednici te doprinosi razvoju cijelog gospodarstva.  

Uz sve brži razvoj svog digitalnog bankarstva i stalno unapređenje kanala distribucije, HPB je spremna proizvode i usluge ponuditi klijentima potpuno u skladu s njihovim zahtjevima, očekivanjima i preferencijama. Zato je Banka dostupna gdje su naši klijenti i kako njihovom svakodnevnom životu i poslovanju najviše odgovara - i kroz digitalne kanale i u poslovnicama i uredima gdje nudimo sve usluge potrebne za uspješno upravljanje osobnim i poslovnim financijama.   

Jačanje strateškog partnerstva s HP-om kroz ovaj jedinstveni projekt dio je poslovne strategije HPB-a, a istodobno značajna društveno odgovorna aktivnost s ciljem da se svima omogući jednak pristup potrebnim uslugama i, u skladu s misijom Banke, stvaraju uvjeti za bolji život u Hrvatskoj.

Ponosni smo da se u 2021. kada HPB obilježava svoju 30. obljetnicu, na iznimno konkurentnom bankarskom tržištu izdvajamo s najvećom poslovnom mrežom bankarskih usluga za građane i poduzetnike diljem Hrvatske čije je povjerenje naš najvažniji uspjeh.       

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr