- Hrvatska među članicama Europske unije njeguje dobar imidž, no paradoks je tim veći što desetljećima nema razrađenu komunikacijsku strategiju, niti je njezin imidž planski rađen - zaključili su to sudionici panel rasprave pod nazivom "Pipl mast trast as- kako govorimo Hrvatsku" održane u sklopu Dana komunikacija u Rovinju.
- Popularnost Hrvatske u članicama EU doseže i 50 posto no činjenica je da nemamo adekvatnu vanjsku strategiju. Hrvatsku se promatra kroz njezine prirodne ljepote no to nije dovoljno. Pa i Grčka ima prirodne ljepote, ali danas je njezin imidž jasan i o njoj se govori samo u kontekstu bankrota. Treba nam sadržaj - rekao je Davor Stier, jedan od naših zastupnik u Europskom parlamentu. Da je Hrvatska zakasnila, ali da još uvijek ima šanse krenuti u novom smjeru i to najprije promjenom vizualnih identiteta poput potpune promjene zastave, kao i logotipova naših poznatih tvrtki mišljenja je Boris Ljubičić.
- Vizualnom promjenom identiteta Hrvatska bi poslala poruku da se doista mijenja i da tezi novom, modernom - rekao je. Sugovornici su se složili kako se Hrvatska puno ranije trebala pripremiti i iskoristiti ulazak u EU za brendiranje i da je posve kasno o tome razmišljati nakon njezina ulaska.
- Na to se trebalo misliti još prije dvije godine jer Hrvatska će biti vijest samo 2013. godine. O tome se trebalo voditi računa. Sve ostalo je prekasno - iz publike se riječ javila Zrinka Vrabec Mojzeš, savjetnica predsjednika Ive Josipovića. Na protupitanje tko je tome kriv što još uvijek nemamo strategiju, što nemamo ni sadržaj kojeg želimo brendirati i što se na vrijeme nismo pripremili Zrinka V. Mojzeš brzo je odgovorila da Ured predsjednika nije u to uključen.
- Kriva je Vlada - odgovorila je pa brzo nadodala kako time ne misli na samo ovu Vladu i da se o strategiji Hrvatske u Europskoj Unije trebalo raditi još prije tri godine.