Hrvatska kompanija prva je na domaće tržište uvela kartonsku bocu koja čuva okoliš

Foto: Vindija
Hrvatska kompanija prva je na domaće tržište uvela kartonsku bocu koja čuva okoliš
10.03.2010.
u 14:53
Nova Tetra Top boca sadrži 3 puta manje plastike u odnosu na prijašnju ambalažu, čime se značajno smanjuje i ugljični otisak u prirodi
Pogledaj originalni članak

1977. godina bila je turbulentna u svijetu, pa samim time i godina koja ispisuje povijest. Jedan od događaja po čemu ćemo ju uvijek pamtiti je svakako posljednji Elvisov koncert, Kraljev zadnji naklon i energični nastup pred 18.000 obožavatelja u Indianapolisu, koji nisu ni slutili da će svjedočiti djeliću glazbene povijesti. Američki ljubitelji science fictiona su 1977. sjedili na premijeri Star Warsa, a George Lucas je započeo jednu od najuspješnijih filmskih franšiza svih vremena.

Međutim, u Hrvatskoj je 1977. označio dolazak tehnološke inovacije koja nam je promijenila živote – ono što je danas standard u proizvodnji prehrambenih namirnica, tada je predstavljalo veliki iskorak. Te je godine Vindija prva na ovim prostorima na tržište plasirala svoje proizvode u Tetra Pak ambalaži s ciljem očuvanja visokog standarda kvalitete, svježine i prepoznatljivog okusa svojih proizvoda. Mnogi se i danas sjećaju piramidastih pakiranja mlijeka na kojima su odrasle generacije te modernih četvrtastih ambalaža koje su ih zamijenile. Upravo se na kvaliteti gradilo i razvijalo uspješno poslovanje Grupe Vindija.

Grupa Vindija je prošlu godinu, 60. obljetnicu poslovanja, odlučila obilježiti uvođenjem novih inovacija i suvremenih tehnologija, čime se kontinuirano postavljaju i novi standardi na tržištu prehrambene industrije. Jedna je od takvih inovacija i novo Tetra top pakiranje, koje je Vindiji osiguralo titulu prve kompanije na domaćem tržištu, i treće u svijetu, koja je u dijelu asortimana plastičnu ambalažu zamijenila kartonskom bocom, sastavljenom od 64 posto materijala na biljnoj, odnosno kartonskoj bazi, a koja sadrži 3 puta manje plastike u odnosu na prijašnju ambalažu.

Iskorak u dodatnim mogućnostima zaštite okoliša, Vindija je napravila i kad je na tržište plasirala ekološki prihvatljiviju Tetra Brik® Aseptic Edge ambalažu, izrađenu od 71-postotnog obnovljivog materijala, čime je smanjena emisija ugljikova dioksida, kao i utjecaj plastike na okoliš. Cjelokupni asortiman ‘z bregov trajnog mlijeka, mlijeka s dodacima i funkcionalnih mlijeka te vrhnja za kuhanje i šlaga u Tetra Brik® Aseptic Edge pakiranju dolazi s čepom WingCap 30 koji je jedinstven na tržištu cijele regije jer potrošačima omogućuje otvaranje u samo jednom koraku, preciznije točenje i konzumaciju u pokretu. Asortiman Vindi sokova također je predstavljen u novom ekološki prihvatljivom Ultra Edge pakiranju.

Dugogodišnja ulaganja u proizvodni proces rezultirala su time da je Vindija prvi mliječni brend u Hrvatskoj, a mlijeko 'z bregov i službeno nosi titulu mlijeko broj jedan na domaćem tržištu!

Sadržaj omogućila Vindija

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr