Turističke ambicije

Hrvatska konzultantska kuća kroji budućnost slovenskog turizma do 2021. godine

Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
turizam
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
turizam
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
turizam
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
turizam
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
turizam
28.02.2017.
u 13:02
Zagrebački Horwath Consulting radi strategiju razvoja turizma s Ekonomskim fakultetom iz Ljubljane
Pogledaj originalni članak

Naši susjedi Slovenci ne kriju velike turističke ambicije, a posao definiranja smjera razvoja i brojčanih ciljeva do 2021. povjerili su našim konzultantima iz Horwath Consultinga Zagreb. Hrvatska tvrtka izradu strategije razvoja slovenskog turizma dobila je na natječaju krajem prošle godine kao dio konzorcija s ljubljanskim Ekonomskim fakultetom, a ovih dana završavaju prvu fazu.

Materijali će potom na usuglašavanje u više slovenskih ministarstava i agencija, a dokument bi svakako trebao biti usvojen prije kraja ove godine. “Slovenija će i dalje inzistirati na održivom razvoju turizma, a strategija će, među ostalim, definirati rast broja turista, noćenja, hotela i investicija u iduće četiri godine”, otkriva Emanuel Tutek, partner u zagrebačkom Horwath Consultingu.

Koje se turističke brojke priželjkuju u susjednoj Sloveniji do 2021., naš sugovornik ne može otkrivati, no ne demantira da je jedan od važnih strateških ciljeva odgovor kako pokrenuti investicijski ciklus u slovenskom hotelijerstvu.

Nije isključeno da Slovenija u cijelom procesu dobije i novi turistički slogan. Inače, naši susjedi sada godišnje ugošćuje oko četiri milijuna turista (2,9 milijuna stranaca). Prihod od stranaca je 2,5 milijardi eura, a s potrošnjom domaćih iznosi ukupno 4,5 milijardi.      

>> 'Ljeto će biti fantastično, među najtraženijim smo destinacijama Mediterana'

>> Hrvatska izabrana za najbolju svjetsku destinaciju 2016. godine!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.