MEĐUNARODNI ZELENI TJEDAN

Hrvatska postala partner: Domaći okusi na najvažnijem poljoprivrednom sajmu

Foto: HGK
Foto: HGK
Foto: HGK
Autori Vecernji.hr, ri
18.01.2019.
u 14:17
Ove se godine na sajmu predstavlja gotovo 1700 izlagača iz 68 zemalja, a očekuje se i više od 500 tisuća posjetitelja
Pogledaj originalni članak

Na 84. Međunarodnom zelenom tjednu 2019., koji se održava od 18. do 27. siječnja u Berlinu, u organizaciji HGK i Ministarstva poljoprivrede svoje proizvode predstavlja 13 hrvatskih tvrtki

- Pola milijuna posjetitelja i promet od gotovo 50 milijuna eura koji se ostvari izravnom prodajom na sajmu jasno pokazuju da je Međunarodni zeleni tjedan jedan od najvažnijih događaj za poljoprivredni sektor. Ovo je iznimna prilika domaćim proizvođačima da predstave svoju kvalitetu i zakorače na nova izvozna tržišta, a imamo što pokazati- rekao je na otvorenju sajma predsjednik HGK Luka Burilović.

Među brojnim prehrambenim proizvodima cijelog svijeta ove godine mogu naći i vina iz svih hrvatskih vinskih regija, koja predstavljaju Badel 1862, Belje, Dalmacijavino, Kutjevo i PZ Vrbnik, likeri Kapronca, Nijemcima već tradicionalno poznate rakije Đanić, slastice Cremalat te čajevi Pampa tea. OPG Došlović i Pčelarska udruga Metvica, iz Novske te Kuća meda (OPG Kešimir Čolić i OPG Daniel Čajko) iz Županje predstavljaju proizvode od meda i lavande, OPG Kalić proizvode od industrijske konoplje, a OPG Zdravko Sokić domaću tjesteninu. 
Kulen, kobasice i vina treću je godinu zaredom izložilo Belje.

- Izvoz u Njemačku je svake godine u porastu i jedno nam je od fokus-tržišta, zeleni je tjedan jako dobra prilika da što veći broj ljudi kuša proizvode iz našeg asortimana- kaže Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja. Iduće će godine zemlja partner sajma biti Hrvatska.

Hrvatski su štand danas posjetili savezna njemačka ministrica za poljoprivredu i hranu Julia Klöckner i gradonačelnik Berlina Michael Müller, a ugostili su ih potpredsjednik Vlade RH i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, državni tajnik Tugomir Majdak, predsjednik HGK Luka Burilović i potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

- Biti zemlja partner Zelenog tjedna nije samo velika čast već i veliki izazov te prilika za naše poljoprivredne proizvođače, ali i Hrvatsku kao zemlju koja se strateški opredijelila za održivu, ekološki prihvatljivu poljoprivredu- izjavio je potpredsjednik Vlade RH i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić.

- To će našim izlagačima donijeti još veću vidljivost, a sve je to dobar put prema prepoznatljivosti koja je potrebna kako bismo dali vjetar u leđa izvoznicima i onima koji to pretendiraju postati- istaknuo je predsjednik HGK Luka Burilović.

Ove se godine na sajmu predstavlja gotovo 1700 izlagača iz 68 zemalja, a očekuje se i više od 500 tisuća posjetitelja. Proizvođači prehrambenih proizvoda iz cijeloga svijeta putem nacionalnih štandova i proizvodnih tržišta koriste sajam kao prodajno i pokusno tržište te za osobni kontakt s kupcima i predstavljanje vlastite tvrtke stručnoj i širokoj publici. 

Izvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda raste posljednjih godina, a u prvih je devet mjeseci 2018. dosegnuo je 1,4 milijarde eura.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

DU
Deleted user
16:18 18.01.2019.

hgk je uhljebnicka organizacija koji tlaci sve poslovne subjekte koji im moraju placati clanarinu bez obzira jesu ili nisu sto uradili za poslovni subjekt...a obicno nisu nista uradili....itd

ZI
zip123
15:29 18.01.2019.

A najmanje su na domacem stolu.