Pripadnici generacije milenijalaca prepoznali su vrijednost Lidla Hrvatska te ga proglasili Best Buy Award brendom u kategoriji maloprodajnog trgovačkog lanca koji nudi najbolji omjer cijene i kvalitete proizvoda i usluga na hrvatskom tržištu.
Best Buy Award Millennials istraživanje provedeno je unutar generacije hrvatskih milenijalaca (u rasponu od 23 do 39 godina) tijekom kolovoza i rujna 2020. godine, a u njemu je sudjelovalo ukupno 1.200 ispitanika generacije koja se još naziva „Y“.
Ovim vrijednim priznanjem za najkvalitetniju i najpovoljniju kupnju, koje su Lidlu Hrvatska za 2020./2021. dodijelili mladi potrošači, generacija budućnosti koja predvodi trendove, potvrda je kontinuiranog truda i rada Lidla da pruži najvišu kvalitetu proizvoda po najboljoj cijeni.
Best Buy Award vrednuje isključivo dojam ispitanika koji po osobnom iskustvu ili iskustvu onih najbližih donose sud o kompletnoj usluzi i ponudi artikala na hrvatskom tržištu kada je riječ o cijeni i kvaliteti. Pitanja u samom istraživanju su otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu ponuđeni odgovori, a korištena metoda je CAWI-DEEPMA.